ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

עורכת הדין החרדית שוחררה למעצר בית

עורכת הדין שנעצרה עם בעלה ואדם נוסף בחשד לסדרת עבירות - שוחררה למעצר בית • עורך דינה: הכל יצא מפרופורציה, להאשמות במעילה יש הסבר, ולכל היותר זו בעיה אתית

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

ביום שני שעבר עצרה היחידה הארצית לחקירות הונאה של משטרת ישראל, זוג עורכי דין חרדים ואדם נוסף, בחשד לעבירות של גניבה בידי מורשה, זיוף, הלבנת הון, שיבוש הליכי משפט ועבירות נוספות.

על פי החשד, בני הזוג המשמשים כעורכי דין, נגבו מחשבון נאמנות שעליו היו חתומים - מאות אלפי שקלים.

החשוד השלישי שוחרר לאחר חקירה, עורך הדין הבעל - הוארך מעצרו ולאחר מכן הוא שוחרר, והיום שוחררה בהסכמה ובתנאים מגבילים גם אשתו.

בשבוע שעבר, נחקר גם אביה על עורכת הדין, המשמש כדיין בית הדין הרבני בירושלים, באזהרה - בחשד להטיית תיקי גירושין בבית הדין הרבני בירושלים. הוא נחקר בגין חשדות למרמה והפרת אמונים, ושימוש לרעה בכח המשרה, בין היתר בשל מעורבותו בניהול תיקים שבהם היו מעורבים בנו וחתנו, ובשל אופן ניהולם. בתום חקירתו שוחרר לביתו.

עו"ד יוסי זילברברג, המייצג את עורכת הדין אומר ל'בחדרי חרדים', כי מדובר בפרשיות שמתבררות - אם בערכאות משפטיות ואם בנציבות שופטים ודיינים. עורכת הדין הסבירה וענתה לכל השאלות, על מנת להפריך כל טענה שנעשתה עבירה פלילית כלשהיא.

באשר לעבירת הגניבה בידי מורשה והלבנת הון המיוחסת לה, טוען זילברברג כי הדברים יצאו מכל פרופורציה, שכן מדובר בחשבון נאמנות של לקוחות, וניתן הסבר לכל פעולה על ידי מרשתי, ואם יש בעיה כלשהיא, הרי זה במישור האתי ולא הפלילי. ולטעמה של ההגנה, דבר כזה אמור לעלות לדיון אך ורק בלשכת עורכי הדין.

עם סיום החקירה וקבלת העדויות מכל המעורבים, הסכימה המשטרה לשחרר גם את האשה ממעצר, בתנאים של עשרה ימי מעצר בית וערבויות.
מעצר בית משפטים חשדות מעילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד