י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בני ברק: נלכד צעיר שמכר חומרי נפץ מסוכנים

השיטור העירוני בבני-ברק לכד צעיר שמכר, בניגוד לחוק, נפצים מסוכנים לקראת חג פורים • בחיפוש בביתו נמצאו כמויות גדולות של נפצים • עוכב לחקירה במשטרה

נפצים. צילום: משטרת ישראל
נפצים. צילום: משטרת ישראל

חמישה ארגזים מלאי נפצים אסורים נתפסו בידי השיטור העירוני בבני ברק, במסגרת סיורים נרחבים ברחבי העיר לגילוי סוחרים העוסקים במכירת נפצים לילדים לקראת חג הפורים.

בהתאם להנחיות הרב אברהם רובינשטיין ראש העיר, הגביר השיטור העירוני, בראשות מר נתנאל נחום, מנהל אגף התברואה העירוני ובפיקוד מר אסף צדוק את הסיורים בכל האזורים, לאחר שנתקבל מידע על מכירה בלתי חוקית של נפצים לילדים, שיש בהם סיכון ובניגוד לחוק.

במסגרת זו, פנתה העירייה גם לציבור התושבים למסור למוקד העירוני "106", או למוקד המשטרתי על מכירת נפצים אסורה, ואכן, במוקד העירוני נתקבלה ידיעה על צעיר מוכר נפצים בגג בניין ברחוב אבן שפרוט. בעקבות קבלת המידע, הגיעה ניידת של השיטור העירוני למקום, ושוטרים ופקחים עירוניים, בפיקוד פקד יצחק בורוכוב ומר אסף צדוק עלו לגג הבניין וגילו במקום שני ארגזים עם חומרי נפץ.

בהמשך הודיעו השוטרים, כי הם מבקשים להוציא צו חיפוש בדירה שבבניין, בו מתגורר מחזיק הנפצים, ובהסכמה הוצא הצו.

בבדיקה במקום נתגלו שלושה ארגזים נוספים עם נפצים. לאחר מכן הוזמן חבלן משטרתי, נאסף כל החומר ונלקח מהמקום, והצעיר עוכב לחקירה בתחנת משטרת מרחב דן, וצפויה הגשת כתב אישום נגדו.
חומר נפץ פורים נפצים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד