כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

בנט נפגש עם נתניהו • דנו במתווה הגיוס החדש

יו"ר הבית היהודי נפגש עם נתניהו בקריה בת"א • הציג לבנט את המתווה המשופר לשוויון בנטל - הכולל הטלת סנקציות תקציביות • שקד: "בינינו ללפיד יש הבנות"

בנט. צילום: פלאש 90
בנט. צילום: פלאש 90

סמוך לשעה 12 בצהריים, הגיע יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, לקריה בתל-אביב, לפגישה - ראשונה לאחר 5 שנים - עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ידידות גדולה אין פה, ובנט הוא אחרון המוזמנים לפגישה עם ראש הממשלה - שלושה שבועות אחרי הבחירות. מאידך, כמעט בכל קונסטלציה אפשרית, די ברור שהוא יהיה חלק מהממשלה הבאה.

ההודעה על הפגישה הגיעה אתמול, מעט אחרי שבנט התנצל בפני שרה נתניהו בתכנית הרדיו 'נכון להבוקר'. "המתקפה עליה מאוד לא במקומה, היא אישה טובה, שאוהבת את בעלה, וזכותו המלאה להתייעץ איתה כמו שאני מתייעץ עם אשתי", אמר. "גם בבדיחה שלי, שעדיף שלא הייתה נאמרת, עשו שימוש כדי לתקוף את שרה, ואני מצטער על זה, אם מישהו רוצה לבקר את מדיניות נתניהו - הוא הכתובת, לא היא", הוסיף.

עוד בנושא:
ברית לפיד-בנט מעמיקה • יציגו התנגדות מתואמת למתווה יעלון המשודרג

נתניהו הציג בפני בנט את המתווה החדש לשוויון בנטל, האידיאלי בעיניו, הכולל הפסקת תקצוב למוסדות שיסרבו להשתתף בנטל.

קודם לכן הצהירה איילת שקד: "בינינו לבין לפיד יש הבנות. הצוותים שלנו, של יש עתיד ושל הליכוד צריכים להגיע להסכמה משותפת. עמדתנו מול הפלסטינים נותרה כפי שהייתה. אם ראש הממשלה חושב שצריך לנהל משא ומתן - לא נתנגד, אבל לא נסכים לתנאים מוקדמים בעניין הזה".
בנט ביבי הבית היהודי ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד