ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מאיר פרוש: "לא חציתי את התעלה, אבל שירתתי"

בנאום בועידת הנשיאים סיפר מאיר פרוש על שירותו במסגרת צה"ל, וציין גם את עמדת יהדות התורה לגבי זרים המגיעים ארצה • הועידה נפתחה אתמול על ידי הנשיא שמעון פרס

מאיר פרוש. צילום: עוזי ברק
מאיר פרוש. צילום: עוזי ברק

הרב מאיר פרוש דיבר היום (ג) בפני ועידת הנשיאים במלון 'ענבל' בירושלים, והתייחס לסוגיית הגיוס של המגזר החרדי. פרוש הבהיר נחרצות :"מי שלא יושב ולומד - צריך להתגייס", ואף סיפר מניסיונו האישי: "כאשר הפסקתי ללמוד, הצהרתי על כך וקיבלתי זימון מלשכת הגיוס של צה"ל".

פרוש הוסיף, כשהוא מחייך, "אמנם לא חציתי את התעלה, אבל שירתתי שירות מיוחד שנקרא 'שלב ב' במשך ארבעה חודשים, ואף עשיתי מילואים".

פרוש התייחס לשאלה מהקהל בנוגע לביקורות על מפלגת 'יהדות התורה' שאינה מקבלת בברכה זרים המגיעים לישראל: "כל מי שמגיע לישראל, מתקבל בברכה. עם זאת שאלת הגדרת היהדות תלויה בהלכה, לא כל מי שחי כמו ישראלי וקונה מוצרים ישראלים - יוכל להיות מוגדר כיהודי".

אתמול פתח נשיא המדינה, שמעון פרס, את ועידת הנשיאים במפגש בבית הנשיא בירושלים. את יום הדיונים הראשון חתם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתמיכתו ברעיון שתי המדינות לשני העמים.

היום מתארחים בועידה ראשי הסיעות הגדולות בכנסת, ביניהם יאיר לפיד, נפתלי בנט, ציפי ליבני ומאיר פרוש וכן אישים בולטים מתחום התקשורת וענף התעשייה בישראל.
מאיר פרוש גיוס שירות תעלה ועידת הנשיאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד