י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

יש עתיד והבית היהודי: נתניהו מנסה לפצל את העבודה

נתניהו פועל לפצל את העבודה, ולשכנע חמישה ח"כים לחבור לממשלה החדשה • דיווחים סותרים: מה הציע הליכוד במו"מ לבנט? • הבית היהודי: ספין של הליכוד

מנסה לפצל. נתניהו. צילום: פלאש90
מנסה לפצל. נתניהו. צילום: פלאש90

גורמים בכירים בבית היהודי וביש עתיד טוענים, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל לפצל את מפלגת העבודה, ולשכנע חמישה מחברי הכנסת שלה להתפלג ולחבור לממשלה החדשה. כך מדווח הבוקר העיתון 'מעריב'.

לדברי אותם גורמים, בעקבות הברית בין יו"ר הבית היהודי ליו"ר יש עתיד, אין לנתניהו אפשרות להקים קואליציה בלי לצרף את שתי המפלגות יחד.

אותם גורמים מציינים, כי אם ראש הממשלה יצליח לפלג את העבודה ולצרף מתוכה חמישה ח"כים, הוא יוכל להקים קואליציה יחד עם המפלגות החרדיות, התנועה וקדימה.

בתוך כך מתפרסמים דיווחים סותרים על המו"מ בין הליכוד ביתנו לבית היהודי. גורמים בליכוד-ביתנו אומרים כי הציעו למפלגה הדתית-ציונית את תיק החינוך, תיק כלכלי בכיר (לא האוצר), תיק נוסף, את תפקיד סגן שר הביטחון וראשות ועדה כלכלית חשובה - אם יסכמו על הצטרפות לקואליציה בתוך יומיים.

לעומת זאת, גורמים בבית היהודי אומרים כי לא הוגשה הצעה כזו, וכי הפירסום הוא ספין שנועד נועד להפעיל לחץ על המפלגה ולגרום לפירוק הברית עם יש עתיד.
מו''מ קואליציוני העבודה הליכוד ביתנו הבית היהודי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד