י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אברומי וינברג לא מצליח להפסיק לנגן ולנגן

הוא עדיין עמל על אלבום הבכורה, אבל לקראת פורים מזכיר לנו שהוא ממשיך לנגן ולנגן • אברומי וינברג בשיר חדש קופצני בהתאמה לחודש אדר

אברומי וינברג לא מצליח להפסיק לנגן ולנגן

אחרי ההצלחה הגדולה לה זכה הלחן והביצוע של השיר מעוז צור בחג החנוכה האחרון, ממשיך הזמר והיוצר אברומי וינברג לעבוד במרץ על אלבום הבכורה, ובינתיים משחרר שיר נוסף מתוך האלבום שבדרך, הפעם קצבי ושמח – כיאה לימים אלה של חודש אדר.

אברומי וינברג הוא כוכב עולה בשמי המוסיקה היהודית. הוא רק בן 23 (נשוי+2), אבל מסתבר שהכשרון המוסיקלי שלו נטוע אצלו כבר בגיל צעיר. סיפורו האישי המרתק יכול למלא ספר שלם; החל מבית חסידי שורשי, דרך מסע לחיפוש עצמי בלב מנהטן בארצות הברית, ועד להשתקעות בעולמה של תורה בישיבה בקריית מלאכי.



חבריו לישיבה בקריית מלאכי זיהו את הכשרון הטמון בו והחליטו לעזור לו להתמקצע. חברו הטוב אשר ולדמן ארגן את ההפקה, ומתוך דיבוק חברים החלה העבודה על אלבום שיכנס את שירתו ולחניו של אברומי, אשר ספוגים בתובנות מהמסע שעבר.

למעלה משלוש שנים ארכו העבודות על האלבום, שצפוי לעורר סערה לא קטנה בעולם המוסיקה. ההפקה המוקפדת ומושקעת, הביצועים המדויקים, המוסיקה העשירה וכמובן החדשנות והרעננות שהוא מביא איתו, כשעל ההפקה המוסיקלית של האלבום מופקד המעבד הנודע ג'ף הורביץ.

השיר החדש נקרא לנגן ולנגן, כפי שגם צפוי לקרא האלבום המלא שעתיד לראות אור אי"ה בל"ג בעומר. מילות השיר, אותם כתב והלחין וינברג בעצמו – מדברות על חיבתו הגדולה לעולם הנגינה, אשר כולו שבח והודיה לבורא עולם, אשר על כן – הוא לא יכול להפסיק לנגן... שיר קצבי מלא שמחה המתאים במיוחד לימים אלה של חודש אדר.
מוסיקה חסידית שירי פורים אברהמי וינברג אלבום בכורה ג'ף הורוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד