י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרשת אליאור חן: האם רוצה משמורת על 4 מילדיה

אם הילדים שנפגעו על ידי אליאור חן, ה'רב' המתעלל, שהואשמה בשיתוף פעולה, דורשת לקבל משמורת על ארבעה מילדיה, בהם הילד שנפגע קשה ועדיין מאושפז ללא הכרה

אליאור חן. צילום: פלאש 90
אליאור חן. צילום: פלאש 90

האם המעורבת בפרשת ההתעללות של אליאור חן וילדיו, הגישה לפני כשלושה שבועות בקשה לבית המשפט לענייני משפחה בירושלים, ובו היא דורשת לקבל משמורת על ארבעה מתוך ילדיה, שעדיין מוגדרים קטינים.

האם נקראה מעורבת בהתעללות בעת שהפרשה נחשפה, מאחר והתברר כי היא ידעה עליה ולא מנעה אותה, אך כעת היא רוצה לחזור לילדיה. הבקשה הוגשה לבית המשפט לאחר שהאם סיימה לרצות את עונש חמש שנות המאסר שנגזרו עליה במסגרת הסכם עד מדינה שערכה.

בחודש מאי האחרון היא שוחררה מבית הכלא, עברה הליך שיקום, ובכל אותה התקופה הילדים שהו אצל האב, שלא היה מעורב בהתעללות בהם, אולם כעת היא הגישה בקשה למשמורת על ארבעה מהילדים ובהם הילד שאושפז עם פגיעת ראש קשה, היום כבר בן 6. אגב, הילד, עדיין מאושפז מחוסר הכרה בבית החולים וסובל מפיגור קשה.

כזכור, מדובר באחת מפרשות ההתעללות בילדים הקשות ביותר שהתרחשו בארץ. הפרשה החלה לפני כ-5 שנים, אז אושפז בבית החולים תינוק כבן שנה עם פגיעת ראש קשה ביותר. חקירה משטרתית גילתה כי הרב אליאור חן וחסידיו נהגו להתעלל דרך קבע בשמונת ילדיה של אותה האם, תוך שהיא מודעת לכך לחלוטין, אולם לא עושה דבר כדי למנוע זאת, ולא מדווחת לאיש.

לאחר שחן נמלט מהרשויות וברח לברזיל, האם נעצרה והורשעה בהתעללות בילדיה בדרך של מחדל משום שלא מנעה את המעשה. היא חתמה על הסכם עד מדינה וריצתה 5 שנות מאסר, לאור קביעת השופטים כי "לא ניתן להבין כיצד יכולה אם לתת את ידה למעשים כאלה".
התעללות אליאור חן אמא משמורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד