כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"עליתי לקבר וסיפרתי לאבישי ז"ל שהמעגל נסגר"

אמו של אבישי זיסר ז"ל, מהפעוטות שנפטרו בפרשת 'רמדיה', לא מקבלת את התנערותה של 'רמדיה' מאחריות: "מכבדת את בית המשפט, אבל לנדסברגר היה מנכ"ל החברה"

מיכל זיסר. צילום: עוזי ברק
מיכל זיסר. צילום: עוזי ברק

הבוקר (ד'), עם קבלת ההחלטה בבית המשפט השלום בפתח-תקווה להרשיע את טכנולוג המזון הראשי של חברת 'רמדיה' בגרימת מוות ברשלנות, ומאידך לזכות את שני הנאשמים האחרים, עלתה מיכל זיסר - ששכלה את בנה אבישי ז"ל בפרשה - לקברו בבית העלמין. "סיפרתי לו שנסגר מעגל ומי שאחראי למותו הורשע, אני בטוחה שהוא יודע זאת".

באשר להחלטתה של השופטת, היא אומרת בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי הופתעה מעצם זיכויו של מנכ"ל החברה, גדעון לנדסברגר. "אני מכבדת את החלטת בית המשפט, אבל הוא המנכ"ל והיה לו גם קשר לפן המקצועי, וזה מפתיע אותי", אמרה. "חייבים להבין מה קרה כאן, הופתעתי לשמוע את גלגול האחריות מרמדיה - הפתיעה אותי שורת המחדלים שהיו".

עוד בנושא:

פרשת רמדיה: טכנולוג המזון הורשע, המנכ"ל זוכה
פרשת רמדיה, גזר הדין • "אנחנו לא חדורי נקם, אבל הצדק חייב להיעשות"

זיסר אמרה כי בעיניה, ההחלטה להרשיע את אחד מהנאשמים בגרימת מוות ברשלנות, "מאוד חשובה".
היא הוסיפה כי ההחלטה לגלגל את האחריות לפתחה של 'הומנה' מרגיזה. "אני הרי לא קניתי הומנה, אני קניתי רמדיה. שורה של מחדלים ותמרורי האזהרה עמדו לפתחה והיא לא עשתה דבר".

אתמול היא אמרה כי "העונש פחות מטריד. אני רוצה שהצדק ייעשה, כי אחרת כביכול לא קרה שום דבר. ילדים נפטרו, אחרים איבדו לתמיד את בריאותם, המשפחות סובלות, ואי אפשר פשוט להמשיך הלאה".
רמדיה אבישי הרשעה הומנה מטרנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד