כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

יוזמה חינוכית מבית 'אור ירוק': מתחפשים וזוכים

עמותת "אור ירוק", תקיים בחג פורים תחרות תחפושות נושאת פרסים, בסימן זהירות בדרכים • המטרה: הגברת המודעות לזהירות בדרכים בקרב ילדים

תחפושות. צילום ארכיון: אתר COL
תחפושות. צילום ארכיון: אתר COL

בחג פורים נהוג לתת לילדים דמי פורים, ולכן בעמותת "אור ירוק" החליטו ברוח החג, לקיים תחרות תחפושות, שהזוכה בה יזכה למיני אייפד.

תחרות התחפושות תהיה בסימן הזהירות והבטיחות בדרכים, במטרה להגביר את המודעות בקרב ילדים על סכנות שהכביש טומן בחובו.

כדי לזכות במיני אייפד, מתנת חברת "שמורה", כל מה שצריך זה להיכנס לעמוד הפייסבוק של "אור ירוק" ולהעלות תמונה באפליקציה הייעודית. התמונה שתזכה במספר ה"לייקים" הגבוה. תזכה את השולח במכשיר מיני אייפד.

אוכלוסיית הילדים הינה אחת משלוש האוכלוסיות אשר נפגעות הכי הרבה בתאונות דרכים. מידי שנה נהרגים כ-40 ילדים בממוצע, בתאונות דרכים – שווה ערך לכיתה שלמה!!

ישראל נמצאת במקום הראשון מבין המדינות המפותחות בילדים הרוגים מתאונות דרכים. ולכן, על מנת לצמצם את היפגעותם של ילדים בתאונות דרכים, עמותת "אור ירוק", החליטה להגביר את המודעות להיפגעות ילדים, בתאונות דרכים.

מעמותת אור ירוק נמסר: "בחג פורים הקרוב, הילדים יהיו בחופשה מבתי הספר ולכן, ישנה סכנה גדולה של היפגעות ילדים, מתאונות דרכים. כדי לצמצם את הסכנות שבכביש, יש להגביר את המודעות בקרב הילדים לבטיחות וזהירות בדרכים. תחרות התחפושות מהווה דרך חווייתית, להעברת מסר חינוכי וחשוב לילדים."

קישורים:
לדף התחרות - לחצו כאן
אור ירוק תחרות תחפושות זהירות בדרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד