י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חנות הציעה טאבלט ב-10 שקל • מי גמר בבית חולים?

חנות בבאר שבע הציעה טאבלט ב-10 ש"ח - ואלפים הסתערו • זה נגמר בקונה שאיבדה הכרה, מנהל חנות שפונה לבית-חולים - ונזק קשה לחנות • "רצינו לעשות טוב ויצא רע"

טאבלט. צילום אילוסטרציה
טאבלט. צילום אילוסטרציה



מבצע מכירת טאבלטים ב-10 שקלים על ידי רשת החשמל הסיטונאי יצא מכלל שליטה והסתיים היום (ד') עם קונה שאיבדה הכרה, מנהל חנות שפונה לבית-חולים ונזק קשה לחנות.

רשת החשמל הסיטונאי יצאה היום במבצע למכירת טאבלט 7 אינצ' ב-10 שקל, ללא התניית קנייה, וזאת לרגל מלאת שנה לסניף הרשת בביג באר-שבע. הרשת הכריזה כי המבצע יחל בשעה 16:00 ובמסגרתו היא תמכור מאות טאבלטים ב-10 שקל.

כבר משעות הצהריים החלו להתגודד מאות קונים בכניסה לחנות ולדחוף אחד את השני. אחת הקונות נמחצה והתעלפה בעודה ממתינה בתור. כשהעניינים יצאו משליטה צוות החנות הפעיל זרנוקי מים.

לדברי אייל בן אליעזר, מבעלי הרשת, "בשעה 15:30 המון אנשים פרץ לחנות על ידי שבירת הדלתות. היו שם מאות ואולי אלפים של קונים שצבאו על עובדי הסניף, נכנסו לתוך קו הקופות, עמדו על הסחורה והרסו את החנות. הבאנו 5 מאבטחים אבל כנראה שזה לא היה מספיק".

"רצינו לעשות טוב ויצא רע. אנשים דחפו אחד את השני והרגשנו שזה הופך להיות ממש מסוכן", מספר ל"גלובס" ארז והב, מנהל הרשת.

בשל ההמולה הגיעה למקום קצין משטרה שהחליט לעצור את המבצע כבר בתחילתו בשל סכנה של ממש לציבור הקונים, ואלה פונו מהחנות. לדברי בן אליעזר, הרשת החליטה לאור זאת לתרום את 500 הטאבלטים לעיריית באר-שבע לחלוקה על ידי מחלקת הרווחה לנזקקים.

זו אינה הפעם הראשונה שהרשת מארגנת מבצע מכירה במחיר רצפה. בפעם הקודמת מכרה הרשת די.וי.די ב-10 שקל בעיר טבריה והמוני קונים גדשו את החנות אלא שאז, הדבר הסתיים בשלום.

"כולי תקווה שהמבצע הבא ייראה אחרת. הוא ינוהל אולי בצורה אחרת", אומר בן אליעזר.
רשת החשמל הסיטונאי שהוקמה בשנת 2004, נמצאת בבעלות אייל בן אליעזר ואבי סופר. לרשת 10 סניפים.
טאבלט קנייה מחשבים הסתערות באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד