כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

טרגדיה בבני ברק • בן 4 חודשים נפטר בעריסה

הפעוט, בן בכור, איבד הכרתו בבית המטפלת • פונה במצב אנוש לבית החולים - שם נקבע מותו • המטפלת ירדה לרחוב וזעקה לעזרה: שכנה הדריכה מהמרפסת איך לבצע החייאה

טרגדיה בבני ברק • בן 4 חודשים נפטר בעריסה

טרגדיה ברחוב אמרי חיים בבני-ברק: פעוט ארבעה וחצי חודשים איבד את הכרתו כששהה בבית המטפלת. חובשים ביצעו בפעוט פעולות החייאה ממושכות, עד להגעת ניידת טיפול נמרץ, שפינתה אותו, תוך כדי פעולות החייאה וכשמצבו אנוש - לבית חולים, שם למרבה הצער נקבע מותו. הרקע הוא, ככל הנראה, מוות בעריסה.

יחיאל מילר, חובש 'איחוד הצלה', סיפר ל'בחדרי חרדים', כי קיבל קריאה במירס על החייאה של פעוט ברחוב דברי חיים. "כשהגעתי למקום ראיתי אשה מבצעת החייאה בפעוט. יחד עם מתנדבים נוספים שהצטרפו ביצענו בפעוט פעולות החייאה במשך כ-5 דקות, עד להגעת אמבולנס, שפינה את הפעוט לחבירה לניידת טיפול נמרץ".

המטפלת סיפרה, כי כשניגשה לעריסת הפעוט הבחינה כי אינו נושם. היא ירדה לרחוב והחלה לצעוק לעזרה. אמו של חובש 'איחוד הצלה', המתגוררת ממול, שמעה את הזעקות, יצאה למרפסת והדריכה אותה לבצע פעולות החייאה, ובמקביל התקשרה למוקד 'איחוד הצלה'.

מאיר גרגריאן, חובש 'הצלה גוש דן', סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו את המטפלת שהחזיקה בפעוט מחוסר הכרה ולא נושם, לאחר שירדה מביתה לרחוב. ביצענו בו פעולות החייאה במקום והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים תל השומר. אך למרבה הצער הרופאים בבית החולים קבעו את מותו. לדברי המטפלת היא ניסתה להעיר את הפעוט מהשינה, אך הוא לא הגיב ומיד הזמינה את מד"א".

אחד המתנדבים מ'הצלה גוש דן' התלווה עם המשפחה בשעות הקשות, והיה עימם וסייע להם עד לסתימת הגולל.

מדובר בבן בכור לזוג הורים צעיר.
מוות בעריסה מטפלת איחוד הצלה הצלה גוש דן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד