ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

וידאו • הנערה שנמלטה אל כת השאלים - התחתנה

הורי הנערה בת ה-18 שנלכדה ברשת 'כת השאלים', השתתפו היום בחתונתה, שנערכה בחשאיות, עם בחור מהכת • מיני-דרמה לפני החופה: הכלה ואימה סירבו ללבוש שאל • צפו

החופה. צילומים: בחדרי חרדים
החופה. צילומים: בחדרי חרדים



חתונה בכת השאלים: לאחר מאבק ממושך - כולל בבית משפט - של הורי נערה בת 18, שנלכדה ברשת הכת לפני תקופה ארוכה, השתתפו היום אחר הצהריים (ה') בני משפחתה בחתונתה, שנערכה תחת מעטה חשאיות, עם בחור בן 18, המשתייך לכת.



תחילה הייתה החתונה אמורה להתקיים באולמי 'בית יעקב הישן' בירושלים. אולם אנשי הכת החליטו ברגע האחרון להעביר את החופה אל חצר צדדית באחד הבתים בשכונת גאולה, וזאת כדי לנסות למנוע מאבי הכלה להשתתף בשמחה. הניסיון לא צלח לאחר שלהורי הכלה נודע על המיקום החדש.

במהלך ההתארגנות לחופה, נרשמה מיני-דרמה: הכלה ואמה סירבו לעטות את השאלים על גופן במהלך החופה. משפחתו של החתן עמדה על כך בתוקף - והפעילה לחצים על הכלה ומשפחתה. הלחצים עזרו וסמוך לשעה 16:30 יצאו החתן והכלה מהבית אל מרכז החצר, כשהם מלווים בהוריהם ובקרובי משפחתם - ואז נערכה החופה. אחד מרבני 'כת השאלים' סידר את הקידושין.

סביב קיום החתונה התחוללה בחצי שנה האחרונה דרמה, כאשר הורי הכלה ניסו לחלצה מתוך הכת - והמאבק הגיע בשיאו אל אולם בית המשפט - שם הוציאו הוריה צו עיכוב יציאה מן הארץ נגדה, לאחר שעלה חשש שמא אנשי הכת יצליחו להבריחה מישראל.

בתקופה האחרונה ניסו אנשי הכת להשיא את הנערה עם בחורים מתוך הכת, אך תמיד ברגע האחרון הצליחו קרובי משפחתה לטרפד את החתונה.

היום, לאחר שבני משפחתה נתנו את הסכמתם להשיאה אותה עם הבחור - נערכה החופה.,

,



















כת השאלים חופה נערה גאולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד