כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הכל דיבורים • בנט ואריאל נפגשו עם גפני ופרוש

נפתלי בנט ואורי אריאל נפגשו עם שניים מקודקודי 'יהדות התורה' - משה גפני ומאיר פרוש בתל-אביב • הנציגים החרדיים התחננו שלא לפגוע במי שרוצה ללמוד

נפתלי בנט. צילום: פלאש90
נפתלי בנט. צילום: פלאש90

זו הייתה אמורה להיות פגישה חשאית - כך בכל אופן ביקשו נציגי 'הבית היהודי', שארגנו אותה - אלא שזמן קצר לאחר שהתכנסה הודלפה.

מתברר, כי בעוד נציגי 'הבית היהודי' משמיעים זמירות אנטי-חרדיות, המתרכזות בנושא השוויון בנטל, ממשיכים קודקודיו להיפגש עם נציגי המפלגות החרדיות. לאחר הפגישות עם אלי ישי, אחד מקודקודי ש"ס, נפגשו היום הח"כים נפתלי בנט ואורי אריאל גם עם שניים מקודקודי 'יהדות התורה' - הח"כים משה גפני ומאיר פרוש.

הפגישה נערכה במשרדים בתל-אביב.

במהלך הפגישה נידונו נושאים שונים הקשורים בעיקר לעולם הישיבות, כאשר הנציגים החרדיים כמעט מתחננים שלא לפגוע במי שרוצה להמשיך וללמוד.

אין זה סוד כי מאחורי הקלעים מופעלים על נפתלי בנט לחצים עזים מצד בכירים ב'תקומה' ומצד רבנים חרדיים-לאומיים, לשתף פעולה עם החרדים בנושא הגיוס. עד כה מאמצים אלו לא נושאים פרי, ולפיתתו של יאיר לפיד מ'יש עתיד' עזה יותר.

באופן רשמי נחושים קודקודי 'תקומה' שאין מצב להתפלג ממפלגת האם. אלא שמתחת לפני השטח ברור לכולם כי ברגע בו תעלה הצעת גיוס בכנסת, הם יעמדו לימין החרדים, על אפו וחמתו של יו"ר מפלגתם, נפתלי בנט - גם אם לא יתרחש פילוג של ממש.

אחרי הכול, גם לציבור החרד"לי ישיבות, חלקן הקטן ללא שירות צבאי כלל, אך גם חלקן הגדול, הכולל ישיבות הסדר, עומד כעת לדיון בנושא השוויון בנטל, כאשר יש הטוענים כי מדובר בשירות ש'אינו שוויוני'.
הבית היהודי בנט גפני פרוש שיוויון בנטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד