כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

טיסת אל על מברלין נדחתה - שליחי חב"ד התגייסו לסייע

טיסה 352 של אל על מברלין לנתב"ג נדחתה למוצ"ש בשל תאונה שאירעה בשדה התעופה המקומי • שליחי חב"ד יארחו את שומרי השבת • אל על: "מחויבים לשמירת שבת"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

בשל תאונת מטוס קלה שהתרחשה על מסלול ההמראה בשדה התעופה של ברלין בגרמניה, נסגר השדה ולא בוצעו ממנו המראות, עד לצהרי יום שישי.

טיסה 352 של חברת אל על הייתה בין הטיסות שנאלצו לדחות את זמן ההמראה. אך מכיוון שהמטוס לא היה יכול להמריא עד לשעות הצהריים המאוחרות, ובהתחשב במשך זמן הטיסה - שתנחת אם וכאשר רק במהלך השבת, הוחלט באל על להשאיר את המטוס בברלין עד למוצאי-שבת.

כל הנוסעים פוזרו בבתי מלון בעיר. הנהלת אל על בראשות הרב יוחנן חיות יצרה קשר עם שליחי חב"ד בעיר, הרבנים יהודה טייכטל ושמואל סגל, כדי שיסייעו בטיפול בנוסעים שומרי השבת ובארגון צרכי השבת עבורם.

ואכן, מבית חב"ד ארגנו במהירות משלוח של סעודות שבת כשרות למלון בו שוכנו נוסעי אל על, כאשר חלק מהנוסעים כבר התקשרו להודות לחברת 'אל על' על הטיפול והדאגה לאפשר להם את שמירת השבת כהלכתה.

מנכ"ל 'אל על' אליעזר שקדי עקב כל העת אחר הטיפול בנעשה, תוך שהוא מבקש לדעת כי כל הנוסעים סודרו כיאות.

מאל על נמסר: "חברת אל על מחויבת לשמירת שבת כדרכה מאז ומתמיד, ושום טיסה לא תמריא או תנחת במהלך השבת, גם כאשר הדבר כרוך בעלות גבוהה לחברה".
חב''ד טיסה 352 אל על ברלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד