י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דרעי מסכם בחירות: "תתחילו לשפוך פאשלות"

כאילו לא תמה מערכת הבחירות: אריה דרעי ממשיך במסעות ברחבי הארץ • המטרה: סיוע והאזנה לפעילים בשטח, לצד היערכות לבחירות המוניציפאליות

דרעי מסכם בחירות: "תתחילו לשפוך פאשלות"
יעקב כהן

מי שחשב שח"כ אריה דרעי יכתת רגליו ברחבי רק רק בערב מערכת הבחירות, הופתע למדי, כאשר חודש לאחריהן הלו"ז של אריה עמוס בנקודות על המפה - וכל אחת מהן תזכה לביקור אישי, כולל האזנה קשובה לכל בעיה של אחרון הפעילים, כולל "חיים (ביטון) תרשום, נתי (לסרי) תרשום גם אתה". זה לא נועד 'להישאר רשום במחברת'. תסמכו על אריה שיתזז כל אחד מהם במהלך השבועות הקרובים, עד שכל בעיה קטנה תסודר.

אף אחד לא יכחיש שהוא חש ממורמר על מצבו 'הבלתי מוגדר' בתנועה. הקרקס של 'אני נואם ראשון, אלי אחר כך, ואריאל בסוף' הוא לא בשבילו, בולדוזר העשייה. מבחינתו, תואר היו"ר היה צריך להינתן לו כבר בליל האחדות, אבל משהחליט 'לכופף ראש' ולהיכנס לתנועה המאוחדת יהיה מה שיהיה תוארו - הוא עוצם עיניים וחותר למטרה: ליבוי אש בשטח.

בניגוד לתמונת הניצחון אותה מנסים אנשיו לצייר, את אריה עצמו הם מתקשים לשכנע. מבחינתו, היעד הוא הרבה יותר רחוק, וזה הזמן להפקת לקחים.

היה זה ביום חמישי האחרון. דרעי כינס כ-250 פעילי ש"ס מאזור הצפון לאירוע שהוגדר "הפקת לקחים", וגם, אסור לשכוח, "היערכות לבחירות המוניציפאליות".

כאחרון הפקידים התיישב ב'מזרח' שבבית כנסת שברחוב שלום עליכם בקרית אתא, עיר שרוב אוכלוסייתה החרדית ש"סית למהדרין, כדי להאזין לפעיל אחר פעיל, ראשי מועצות, חברי מועצות, פעילים מרכזיים - כולם נקבצו ובאו מכל אזור הצפון. כשהחלו להחמיא, רטן: "חברים, ככה לא נתקדם, תתחילו לשפוך פאשלות". חלק מהנוכחים צבטו את עצמם, לוודא שאינם חולמים, כי אכן מנהיג ש"סי הגיע לשמוע אותם 'גם אחרי יום הבחירות'.











אריה דרעי שטח ש''ס צפון ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד