ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

סכסוך בשובו בנים: ירי אל בית במאה שערים

בליל שישי בוצע ירי לעבר דלת בית במאה שערים • למחרת נעצר חשוד שהוכה מוקדם יותר באותו לילה על-ידי יריבים מפלג אחר בברסלב • פרקליטו: לחשוד יש אליבי מוצק

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

בליל חמישי שעבר נשמעו יריות ברחוב אדמון בשכונת מאה שערים בירושלים. תחילה חשבו התושבים כי מדובר בילדים ששיחקו בנפצים פורימיים. אך כוחות משטרה גדולים שזרמו לאיזור הבהירו: אכן מדובר באירוע ירי.

התקרית התרחשה סמוך לשעה 5:30 לפנות בוקר. אדם התייצב מול דלת בית פרטי, ירה מספר קליעים לעבר הדלת - ונמלט. מהירי לא היו נפגעים. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום, ופתחו בחקירת האירוע.

ביום שישי בערב נעצר חשוד כבן 30, ששהה יחד עם אמו באילת. עם צאת השבת הוא הובא לדיון בפני בית משפט השלום בירושלים, שם הוארך מעצרו עד ליום שלישי.

היום (א), נעצר גם אביו, והוא נחקר בחשד למעורבות במעשי בנו.

מחקירת המקרה עולה, כי מדובר בסכסוך מתגלגל בין הפלגים השונים ב'שובו בנים', על רקע צניעות. מוקדם יותר בליל חמישי, סמוך לשעה 2:00 בלילה, התפתחה תגרה אלימה מחוץ לכותלי ה'שול' במאה שערים, במהלכה הוכה צעיר בעל תשובה, כבן 30, הלומד בכולל, שהתפנה עצמאית במונית לבית החולים - שם טופל.

בעקבות התקיפה, הגיע - על פי החשד - המוכה לדירת הוריו של אחד המעורבים בקטטה. הוא הכה בדלת ומשלא קיבל מענה, ירה לעבר דלת הבית ונמלט בטרם הגיעה המשטרה.

בא כוח החשוד, עו"ד שחר חצרוני, אמר בדיון בבית המשפט, כי החשוד נחקר, שיתף פעולה באופן מלא עם היחידה החוקרת, ענה על כל השאלות שנשאל, וגם מסר אליבי, כך שלא היה יכול לבצע את מה שמיוחס לו. "לעצור אותו כדי לבדוק את האליבי זה לא מתקבל על הדעת".

דורית פיינשטיין, שופטת בית משפט השלום, סיכמה, כי מעיון בחומר החקירה עולה כי קיים חשד סביר שהמשיב ביצע את העבירות המיוחסות לו, והן: ירי מנשק חם, איומים והיזק לרכוש במזיד.

לנוכח ריבוי פעולות החקירה החיוניות, השופטת האריכה את מעצר החשוד עד ליום ג' 19/2/13 בשעה 14:00, זאת כדי לאפשר ביקורת שיפוטית על פעולות החקירה ועל בדיקת האליבי.

עורך דינו מסר ל'בחדרי חרדים': "לחשוד אין כל קשר לאירוע הירי, וכולי תקווה כי טענותיו יבדקו על ידי המשטרה בהקדם, וכך גם שחרורו".
מאה שערים שובו בנים ירי חשוד צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד