י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ששון ושמחה • החתן נפל ושבר יד, הצלם נפל ונפגע בגב

חתן שחגג את נישואיו באולם ירושלמי, נפל במהלך הריקודים ונקע את ידו • האורחים המתינו באולם לשובו עם אמבולנס מבית החולים • בהמתנה: גם הצלם נפל ופונה לבית החולים

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

חתן נפל בעת שמחת חתונתו באולמי 'שירת ירושלים' ברחוב כנפי נשרים בירושלים וככל הנראה שבר את ידו.

חובשים מתנדבים מארגון 'איחוד הצלה' סניף 'ירושלים' העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' להמשך קבלת טיפול.

שמחת החתונה נמשכה, בעוד האורחים ממתינים לשובו של החתן מבית החולים.

אהרן גץ, חובש 'איחוד הצלה', סיפר: "החתן נפל במהלך הריקודים על ידו. הוא נאנק מכאבים ולאחר הטיפול הרפואי הראשוני היה צורך דחוף לפנותו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים".

החתן עבר בדיקות בבית החולים שם אובחן כסובל מנקע בידו, אמבולנס 'מגן דוד אדום' החזיר אותו לאולם חתונתו כשידו מקובעת, עד לסיום החתונה.

אך שרשרת התקלות בחתונה לא הסתיימה כאן: זמן מה לאחר מכן, צלם האירוע יוני צור, נפל אף הוא מסולם בגובה מטר וחצי. הוא התפתל מכאבים והתקשה לקום. חובשים שוב הוזעקו וקיבעו אותו, והוא פונה באמבולנס מד"א המופעל ע"י 'החובש הר נוף' לבית החולים עם חשד לפגיעה בעמוד שדרה.

מעט לפני השעה 4:00 לפנות בוקר, הצלם יוני צור השתחרר מבית החולים, כשהוא סובל מחבלות יבשות בלבד. "בכניסה לחדר המיון פגשתי את החתן שהשתחרר כשאני אושפזתי, הוא חזר לחתונה ואני נכנסתי לבדיקות. בחסדי שמים מדובר בחבלות בלבד, ואני כבר חוזר לעבודתי"

יוני מסר כי בעת שעמד על סולם במהלך צילום, הוזז השולחן הסמוך ופגע בסולם, כתוצאה מכך הוא נפל ונחבט בקרקע. לאחר סדרת בדיקות בבית החולים, הוא שוחרר לביתו. "אני חייב לציין לשבח ולהודות ליהודה אמיתי, מתנדב איחוד הצלה, שעמד לימיני בכל זמן שהותי בבית החולים, וסייע בכל מה שניתן".
חתן ירושלים שבר בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד