כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

איזו הפתעה מרגשת ציפתה לנפתלי בנט בישיבת מיר?

יו"ר 'הבית היהודי', ח"כ נפתלי בנט, הגיע הבוקר לישיבת מיר: "באנו לפה ללמוד" • לפני הסיור בהיכלי הישיבה, נפגש ביחידות עם ראשי הישיבה ועם חברים • תמונות

בהיכל הישיבה
בהיכל הישיבה

יו"ר 'הבית היהודי', ח"כ נפתלי בנט - שספג בשבוע האחרון התקפות מצד המפלגות החרדיות, כמו גם מהליכוד ביתנו, על הברית שכרת עם יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד, הדורש ליישם מתווה לשוויון בנטל המאיים לפגוע אנושות בעולם התורה - הגיע הבוקר (ב) לביקור בישיבת מיר בשכונת בית ישראל בירושלים.

עם תחילת ביקורו בישיבה הגדולה בעולם, אמר בנט: "באנו לפה ללמוד".

תחילה נכנס יו"ר הבית היהודי לפגישה עם ראשי הישיבה, בביתו של ראש הישיבה הגרנ"צ פינקל זצ"ל. בפגישה השתתפו ראש הישיבה הגרא"י פינקל, הגר"י אזרחי, הגר"ב קרליבך והמשגיח הגר"א חדש.

שיא הביקור היה כאשר אל החדר בו ישב בנט עם ראשי הישיבה נכנסו שלושה אברכים הלומדים בישיבה, תלמידי חכמים מופלגים. השלושה, כך התברר, הם חבריו של יו"ר הבית היהודי עוד מימי הלימודים בתיכון. אחד הנוכחים סיפר: " כל מי שישב בחדר באותו זמן יכול להעיד על התרגשות גדולה שניכרה על פני המשתתפים כשהשלושה סיפרו לו על סדר יומם ואורח חייהם"

לאחר הפגישה יצא בנט לסיור בהיכלי הישיבה. בהמשך ביקר גם בישיבת חברון-גבעת מרדכי.

מטרת הביקור היא בראש ובראשונה להציג בפני המנהיג החדש של הציונות הדתית את לומדי התורה ואת עולם הישיבות, בתקווה לשנות את דעתו וגישתו בכל הקשור לשיוויון בנטל.

הגראי"ל שטיינמן נשאל האם לאשר את הביקור - והביע את הסכמתו.

במפלגות החרדיות מקווים, כי הביקור יהווה עבור בנט סולם לרדת מהעץ עליו טיפס עם לפיד, או שלפחות ישנה וימתן את דעתו על גיוס בני הישיבות.

בנט גם נפגש אתמול עם ח"כ אריה דרעי מתנועת ש"ס. הפגישה הוגדרה חיובית.

















נפתלי בנט ישיבת מיר ישיבת חברון שיוויון בנטל הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד