כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

התמונה שריגשה רבבות • "קונטרה לתקשורת העוינת"

התמונה שצילם עזרא לנדאו, צלם חרדי, בצום תשעה באב בכותל המערבי ריגשה את הגולשים ברשתות החברתיות • "אנשים לא האמינו שזו תמונה אמיתית. סברו שהיא מבוימת"

התמונה. צילום: עזרא לנדאו
התמונה. צילום: עזרא לנדאו

 

כשאומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים מתכוונים לתמונה שתיעד עזרא לנדאו, צלם חרדי, בשיאו של צום תשעה באב בכותל המערבי.

"התמונה צולמה בשעת בוקר מוקדמת ברחבת הכותל המערבי, אחרי לילה מייגע של תפילות וקינות", מספר לנדאו ל'בחדרי חרדים' "הסתובבתי בכותל המערבי ובין קבוצת אנשים שנרדמה בקצה הרחבה הבחנתי בבחור שנרדם על כתפו של החייל במדים".

בימים בהם חיילים חרדים הפכו למטרה של קיצוני המגזר החרדי, והליכה עם מדים בריכוזים החרדים הפכה להיות משהו שצריך לחשוב עליו פעמיים, התמונה הפכה לפופולרית תוך מספר שעות מאז צולמה.

היא הופצה ברשתות החברתיות וגררה תגובות רבות. "מאד נהנו ממנה", אומר לנדאו, "הרבה מאד אנשים לא האמינו שזו תמונה אמיתית וסברו כי היא מבוימת. בגלל שטיפת המוח התקשורתית בנושא של גיוס חרדים אנשים לא מאמינים שחרדי יחבק חייל או שישן על כתפו, חושבים שזה לא מציאותי".

זו אינה התמונה הראשונה שצילם לאחרונה לנדאו, שתמונתיו מתפרסמות גם באתר 'בחדרי חרדים', על רקע סערת גיוס החרדים. "אני מחפש תמונות כאלו וגם במקרה הזה מיד הרגשתי את העוצמה של התמונה שמשמשת קונטרה לתקשורת העוינת".

 

חרדי חייל הכותל המערבי עזרא לנדאו תמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד