כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אחרי 90 שנה • צפו: בריכת שחיה בלב בני-ברק

חשיפה • לראשונה בהיסטוריה של בני-ברק: בריכת שחייה עם חדר כושר • היזם: "רק מעט מילדי העיר לומדים לשחות - נשנה זאת"

צילום: בחדרי חרדים
צילום: בחדרי חרדים

היסטוריה בבני-ברק: לראשונה בהיסטוריה של עיר התורה והחסידות תיפתח בריכת שחיה. זאת כמובן אם הבריכה לא תוצף במקום במים במתקפת פשקווילים.

הבריכה ממוקמת בקצה רחוב חזון איש, והיא הוקמה ביוזמת איש חינוך ובדממה תקשורתית. "עד היום", הוא אומר, "נסעו ילדי העיר ללמוד שחיה בערים השכנות. הבריכות אמנם בפיקוח, אבל נדרש לצאת מעיר התורה והחסידות".

האיש, שלא שש לחשוף את שמו, בעל תפקיד חינוכי בכיר, גייס משקיעים וקרוב ל-10,000,000 מליון ש"ח ובמשך 8 שנים בנה את בריכת השחיה, "כדי שילדים יוכלו ללמוד שחיה במחירים סבירים. כיום, בודדים יוצאים לקורס שחיה כי המחירים הם נטל כלכלי כבד, ארגון ההסעות לבריכות מחוץ לעיר הוא נטל ואין לילדים איפה להשתמש במה שלמדו".

סכום ההשקעה אולי נשמע מופרז והוא מסביר: "החלטנו על הקמת בריכה מקורה במבנה סגור. למפרע התברר כי הארכיטקט והמהנדס שעסקו במבנה, לא היו מומחים גדולים לבניית הבריכה. כל שינוי היה כרוך בהון תועפות".

המקום מכיל בריכת שחיה למבוגרים, בריכת שחיה לילדים. והן מותאומות לתקנים המחמירים ביותר. בריכת הילדים ממוקמת במתחם מגודר עם מקדמי בטיחות שייקרו את עלות הפרויקט. במקום גם חדר כושר וסאונה. כך גם יפעל מקווה במקום.

אז מה חסר?

"שם", הוא עונה, "אין לנו שם לבריכה".

ניסיתי להציע 'מזל ובריכה', אבל הוא לא קפץ על המציאה. הוא מחכה להצעות נוספות.

יש לכם? טקבקו.













בריכה מקווה חדר כושר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד