ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

סערה בניו-יורק: נכד הגר"מ פיינשטיין - סרבן גט

נכד הגר"מ פיינשטיין זצ"ל, מסרב להעניק גט לרעייתו • היא סיפרה את סיפורה מעל דפי ה'ניו יורק פוסט', ועוררה סערה

אברהם מאיר וייס
אברהם מאיר וייס

מסורבת גט, תושבת לייקווד פרודתו של נכדו לגר"מ משה פיינשטיין זצ"ל החליטה לנקוט בצעד חריג כדי להכריח את בעלה לתת לה גט, והתראיינה לעיתון ה'ניו יורק פוסט', אחד העיתונים הפופלריים בארה"ב.

בראיון לעיתון שהעניקה גיטל דודלסון, קרובת משפחה של הגאון רבי אריה מלכיאל קוטלר, אם לילד בן 4, היא מספרת כיצד נפגשה עם בעלה בלובי של מלון, "בתחילה לא רציתי את השידוך", סיפרה, "אך הורי שכנעו אותי להסכים".

"במגזר החרדי", טוענת דודלסון, "אתה מסתמך הרבה על מה שאנשים אומרים לך, ולכן נתתי לו צאנס נוסף. לאחר כמה חודשי הכרות התארסנו".

"היום הגדול של החתונה הגיע. הייתי מאושרת. שמחנו יחד עם עוד ארבע מאות אורחים באולם החתונות בליקווד. אך שלושה ימים אחר כך הבנתי שעשיתי טעות נוראה כאשר הדלקתי נרות שבת כפי שאמא שלי נוהגת לעשות אבל הוא טען כי נהוג אצלם אחרת ובעקבות כך לא שוחח איתי כל השבת.

"אברהם למד כל היום ואני הייתי המפרנסת היחידה. הוא היה שתלטן, לא נתן לי להעסיק עוזרת וגרם לי לתחושת מחנק. כשביקשתי ללכת ליועץ נישואין הוא הגיב כי אינו מוכן לכך ואם אני רוצה שאעזוב את הבית. כשנולד בני הקטן הוא לא הסכים שהוריי יבואו לבקר והתנהג אליהם בגסות".

חודש לאחר לידת בנה החליטה לעזוב לאחר שלא יכלה לשאת עוד את התנהגותו.

לאחר שניסתה את כל הדרכים המקובלות לשכנע את בעלה לתת לה גט ולא הצליחה, החליטה לספר את סיפורה בעיתון.

לדבריה בעלה הצהיר כי לעולם לא יתן לה גט והוא מסרב ללכת לבית דין רבני ובית הדין הרבני "מכון להוראה" במונסי כבר הוציא נגדו כתב סירוב, ממנו הוא מתעלם.

היא פנתה אל בעלה מעל דפי העיתון: "אברהם אם אתה קורא את הכתבה אני מתחננת לפנך בוא נעזוב את העבר בא נמשיך כל אחד את חייו בנפרד בא נתרכז בבן שלנו אריה ובעתידנו במקום להיתקע בעבר.
גט גר''מ פיינשטיין אברך תורה עיתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד