ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

התגובות • אריה דרעי: "שמח בשמחתו של ידידי"

אייכלר: "הזיכוי חייב לפקוח עיני הציבור על רדיפות שלטון הרשע נגד כל מי שאינו שייך לאליטה" • התגובות במערכת הפוליטית

צילום ארכיון: פלאש90
צילום ארכיון: פלאש90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם ח"כ אביגדור ליברמן, וברך אותו על זיכויו במשפט.
"אני מברך אותך על הזיכוי פה אחד ושמח על שובך לממשלת ישראל כדי שנמשיך לעבוד יחד לטובת עם ישראל", אמר נתניהו.

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הגיב: "אני שמח בשמחתו של ידידי ח"כ אביגדור ליברמן ומברך אותו ואת בני משפחתו על הזיכוי המוחלט לאחר הסבל הרב שעברו בשנים האחרונות".

השר אורי אריאל התייחס לזיכויו הבוקר של אביגדור ליברמן בבית משפט השלום בירושלים ואמר:
"אני מברך את ידידי אביגדור ליברמן על הזיכוי ובטוח שכעת הוא יוכל לחזור ולתרום למדינת ישראל בכוחות מחודשים. חבל שעבור הצדק הזה חיכה שנים רבות. זהו עינוי דין חמור שאסור לנו כמדינה להסכים אליו ופוגע בדמוקרטיה ובזכות להליך הוגן".

מהבית היהודי נמסר: "אנחנו מברכים את חברנו אביגדור ליברמן על זיכויו לאחר 17 שנות עינוי דין. זוהי בשורה חשובה למחנה הלאומי שתחזק את מחנה הנאמנים לארץ ישראל ואת אלו שלא מוותרים על האינטרסים של ישראל בעולם".

ח"כ הרב ישראל אייכלר בירך על הזיכוי פה אחד של אביגדור ליברמן ואמר: "הזיכוי חייב לפקוח עיני הציבור על רדיפות שלטון הרשע נגד כל מי שאינו שייך לאליטה שלהם. וכל הרשעה כולה כעשן תכלה... כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ".

גם ח״כ יעקב ליצמן הצטרף למברכים: ״אני מברך על זיכויו המלא של ח״כ אביגדור ליברמן, בתום שנים רבות של סבל ועינוי הדין, ומאחל להצלחתו בהמשך תפקידיו הציבוריים״.

ח"כ גפני: "אנו מברכים על הזיכוי המוחלט על מערכות המשפט והחקיקה לתת את דעתם על המצב האבסורדי, בו נגרם עינוי דין כה ארוך לאזרח ובוודאי לנציג ציבור".

שר האוצר, יאיר לפיד: "מברך בחום את ח"כ ליברמן על זיכויו בבית המשפט".

שר הפנים, גדעון סער: "כבר בעת הגשת כתב האישום, במהלך מערכת הבחירות האחרונה, אמרתי כי מצערת העובדה שליברמן יועמד לדין על ספיח שולי של תיק החקירה העיקרי שנסגר, ושעליו קיימים חילוקי דיעות בקרב המשפטנים. הן עינוי הדין שעבר ליברמן והן תוצאת המשפט מחייבים חשבון נפש של התביעה הכללית".

ואילו יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ', קוראת להגיש ערעור על זיכוי ליברמן: "שחיתות ציבורית אינה נופלת מחומרתה של שחיתות פלילית. קוראת ליועמ"ש להורות לפרקליטות להגיש ערעור".
תגובות המערכת הפוליטית אביגדור ליברמן אריה דרעי אורי אריאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד