א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

גמליאל: שר האוצר לפיד רדוד ושטחי

רכזת הקואליציה בוועדת הכספים של הכנסת, חברת הכנסת גילה גמליאל תקפה את שר האוצר: "רואה בוועדת הכספים חותמת גומי"

גמליאל: שר האוצר לפיד רדוד ושטחי
פלאש 90

רכזת הקואליציה בוועדת הכספים של הכנסת, חברת הכנסת גילה גמליאל תקפה את שר האוצר ואמרה: "הפריע לי מאוד שתהליך הצגת התקציב בפני וועדת הכספים היה שטחי. נדמה ששר האוצר מקשיב לפקידו ורואה בוועדת הכספים כחותמת גומי, לכן אני הודעתי שלא אתמוך בגזירות שייפגעו כל כך בציבור".

"שר האוצר רדוד", הוסיפה, "כי הוא חסר ניסיון גם בפוליטיקה, גם בנושאים הכלכליים וגם בהיבטים והמיניסטריאלים. הוא לא יכול לדקלם את הדברים של פקידי האוצר כמו שעושים בתקשורת, זה מוביל לדיון רדוד".

בנוגע להשערות שהועלו בכלי התקשורת בדבר סיכוייה להתמנות לשרה היא הוסיפה כי "יש לי הבטחה מפורשת מראש הממשלה, שתוך שנה מכינון הממשלה אקבל מינוי לתפקיד שרה".

בדבר השמועות על האפשרות של הארכת כהונתו של הנשיא פרס ציינה חברת הכנסת גמליאל כי מבחינתה "עד 120".

גמליאל הוסיפה כי "זה לא סוד שנלחמתי בטייקונים בוועדת הריכוזיות כדי לצמצם את כוחם, לא הגיוני שרק מספר מצומצם של משפחות ייהנו מכספי הציבור - צריך ליצור תחרותיות ואיזון במשק. צרכניות המזון בארץ כדוגמא גובלות בקרטל- לא הגיוני שביסלי שמיוצר בארץ יימכר ב-35% יותר ממה שהוא נמכר בארה"ב".

בנוגע לשינויים האחרונים בחברת טבע, ציינה חברת הכנסת כי "חברת טבע קיבלה 12 מיליארד שקל בהטבות מס, אני חושבת שעם הכסף הזה היינו יכולים לעזור הרבה יותר בעסקים הקטנים בארץ".
שר האוצר יאיר לפיד ועדת הכספים תקציב גילה גמליאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד