כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תל אביב: מטען התפוצץ ברכבו של הפרקליט

פרקליט המלווה תיק של אחד מראשי ארגוני הפשיעה קיבל 'איתות' • מטען שהונח ברכבו התפוצץ - ללא נפגעים

הרכב לאחר הפיצוץ: צילום פלאש 90
הרכב לאחר הפיצוץ: צילום פלאש 90



ברחוב דפנה בתל אביב התפוצץ אמש (ה) רכב חונה. לא היו נפגעים. מבדיקה ראשונית עולה כי הרכב שייך לפרקליט ממחוז תל אביב, המלווה תיק של אחד מראשי ארגוני הפשיעה.

עו"ד אפי נוה, יו"ר מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין, אמר: "אנו רואים בחומרה רבה את הניסיון לפגוע בפרקליט מפרקליטות מחוז תל אביב. זוהי חציה של קו אדום ויש לנקוט ביד קשה ואפס סובלנות כלפי התנהלות עבריינית מסוג זה, המנסה לפגוע בשלטון החוק ופוגעת גם בביטחון הציבור. אנו מחזקים את חברנו בפרקליטות העושים מלאכתם נאמנה. דווקא בימים אלה שעה שיש המבקרים את עבודת הפרקליטות ראוי לחזק ולהעריך את השליחות של פרקליטי המדינה בשמירה על שלטון החוק וחברה נורמטיבית ונאורה".

המפכ"ל רנ"צ יוחנן דנינו שהגיע לזירה על מנת לקבל סקירה ראשונית על פרטי האירוע, התייחס לאירוע ואמר: ״מדובר באירוע חמור ביותר. משטרת ישראל באמצעות יחידת להב 433 ישקיעו את מירב המאמצים והכלים העומדים לרשותה כדי לשים יד על המבצעים במסגרת המאבק הבלתי מתפשר בפשיעה החמורה והמאורגנת״.

מפקד יחידת להב 433, ניצב מנשה ארביב, התייחס הבוקר לאירוע ולמאבק משטרת ישראל בפשיעה החמורה והמאורגנת: "אתמול בשעות הערב אירע פיצוץ ברכב ששייך לפרקליט מפרקליטות מחוז תל אביב, פרקליט שפעל בכוח משימה משותף למשטרת ישראל ולרשויות אכיפה נוספות ומתמקד בפעילות כנגד ארגוני הפשיעה.

"מדובר באירוע חמור ביותר. יחידת להב 433 קיבלה אחריות על חקירת האירוע ומנהלת אותה. האירוע הושם בראש סדר העדיפות האירגוני וכמובן בראש סדר העדיפות של להב 433. בטחון האזרח הוא יעד מרכזי של משטרת ישראל ונעשה הכל כדי להעניק את הבטחון לאזרחי מדינת ישראל.

"האירוע אמש מצטרף למספר אירועים חמורים שאירעו לאחרונה. משטרת ישראל מרכזת מאמץ ומשקיעה את כל המשאבים העומדים לרשותה כדי ולהתמודד בנחישות, במקצועיות וללא פשרות מול ארגוני הפשיעה. לאור הפעילות המאומצת האחרונה אנו מזהים תכונה בקרב העבריינים - חלקם עוזבים את הארץ, חלקם יורדים למחתרת ומסתגרים וחלקם מאיצים את פעילותם ומנסים לחבור לגורמים עברייניים נוספים.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובמקצועיות תוך שהיא מתבססת על תמונת מודיעין עדכנית המצויה ברשותה. התמודדות משטרת ישראל עם הפשיעה החמורה והמאורגנת היא ארוכת שנים ותמשך בפעילות מואצת ממוקדת, מקצועית וחסרת פשרות כנגד העבריינים. נשקיע את כל המשאבים העומדים לרשותנו על מנת לתפוס את האחראים לאירועים האחרונים תוך הכוונת כלל הכוחות לנושא ובשותפות עם כלל גופי האכיפה".
תל אביב פיצוץ רכב להב 433 קו אדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד