כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

בנט ליהודי התפוצות: איפה אתם?

השר נפתלי בנט, קורא ליהודי התפוצות, להשפיע על ההחלטה של ארה"ב בנושא האיראני • "איפה היית כשהוחלט לאפשר לאיראן פצצה גרעינית?"

בנט ליהודי התפוצות: איפה אתם?
פלאש 90

איגרת מיוחדת שוגרה הערב מטעמו של השר נפתלי בנט, חבר הקבינט המדיני בטחוני ליהודי התפוצות, הקוראת להם לנסות ולהשפיע על ההחלטה של ארה"ב בנושא האיראני, תחת הכותרת: "איפה היית כשהוחלט לאפשר לאיראן פצצה גרעינית?"

"ימים גורליים אלה יזכרו לעתיד לבוא", הוא כותב. "העולם החופשי ניצב בפני צומת דרכים: לעמוד חזק ולהתעקש כדי שאיראן תפרק את מכונת ייצור הנשק הגרעיני, או לוותר ולאפשר לאיראן לשמור על 18,500 הצנטריפוגות שלה.

"בעוד מספר שנים, כאשר מחבל אסלאמי יפוצץ מזוודה גרעינית בניו-יורק, או כאשר איראן תשגר טיל גרעיני לרומא או תל-אביב, זה יקרה רק בגלל "הסכם רע" שבוצע ברגעים מכריעים אלו.

"כמו בזירת אגרוף, המשטר האיראני על הרצפה, הספירה קרובה לעשר, עכשיו הזמן להגביר את הלחץ ולהכריח את איראן לפרק את תכניתה הגרעינית. זה לא הזמן לוויתורים.

"חתימה על הסכם עם איראן תהיה טעות מסוכנת. בעוד שנה, שנתיים או שלוש איראן תפעיל את הצנטריפוגות מחדש ותשיג נשק גרעיני, ואז כבר העולם לא יוכל לעצור אותה. המטרה היא אינה להפסיק באופן זמני את ייצור האורניום, אלא לפרק את כל התכנית הגרעינית של איראן.

"המטרה היא לא להרוויח עוד כמה חודשי שקט. אנחנו עוסקים כאן בעתידם של אומות העולם, בעתיד ילדינו במובן המילולי ביותר של המילה. האחריות של ישראל היא להבטיח את בטחון אזרחיה, וזה מה שנעשה. אם העולם התעייף - אזי ידע העולם שעינינו לא תיעצם לרגע כשמדובר בחיינו שלנו.

"לא נפקיד את בטחון אזרחינו בידי אף אחד. לא עוד".
נפתלי בנט מכתב יהודי התפוצות ביטחון הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד