י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ראש ארגון פשע נעצר • החשד: איום על ה'רנטגן'

המשטרה עצרה את שלום דומרני, בחשד שניסה להתערב במערכת הבחירות המקומיות בנתיבות • פעל לטובת ראש העיר הנבחר יחיאל זוהר ונגד אייל מסיקה בו תמכו רבני נתיבות הגר"ד דנון, ה'באבא ברוך' והרב יעקב איפרגן - ה'רנטגן' • לפי החשד איים על ה'רנטגן', ואנשיו ניתקו את המים והחשמל למוסדותיו

שלום דומרני. צילומסך
שלום דומרני. צילומסך

המשטרה עצרה הערב (מוצאי שבת) את ראש ארגון הפשע שלום דומרני בחשד שניסה להתערב במערכת הבחירות המקומיות בנתיבות וסחט באיומים את הרב יעקב איפרגן, 'הרנטגן'.

שוטרי יחידת להב 433, המנהלת תיק חקירה בשיתוף פרקליטות מחוז דרום, עצרו יחד איתו שישה חשודים נוספים המזוהים עם ארגון הפשע. הם יובאו להארכת מעצר מחר בצהריים בבית משפט השלום בראשון לציון.

על פי החשד, אנשי דומרני סחטו באיומים רבנים בנתיבות, ואיימו על מצביעים ותומכים של המועמד אייל מסיקה שרץ נגד ראש העיר הנבחר יחיאל זוהר.

אייל מסיקה נתמך על ידי רב הקהילה החרדית בנתיבות, הגאון רבי דנון דנין, שקרא לתמוך באייל מסיקה, שהיה המועמד היחיד השומר שבת. אל הרב הצטרפו גם האדמו"ר הבבא ברוך, והאדמו"ר רבי יעקב ישראל איפרגן המכונה ה'רנטגן'. אל הרבנים הצטרפו עוד מגדולי ישראל.

אנשי דומרני תמכו ביחיאל זוהר והשפיעו על אנשים להצביע למענו. לפי הדיווח גם ניסו לפגוע במוסדות ואנשים הקשורים לרבנים המקומיים שתמכו במסיקה. בעיקר הופנו איומים נגד ה'רנטגן', בין היתר גם ניתקו את החשמל והמים למוסדותיו של הרנטגן ופגעו באנשי הכולל שלו.

בליל הניצחון חגגו אנשי דומרני יחד עם ראש העיר הנבחר.

ראש העיר נתיבות יחיאל זוהר אמר: "אני מופתע מהמעצרים. העיר נתיבות היא עיר מוגנת. להבנתי מדובר במקרה הקשור לבעלי עסקים בעיר, אך אותם בעלי עסקים ידעו להגיב בהתאם".

על המעצר הערב הודיע השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 כאשר הודיע: "בדקות האחרונות נעצר ראש ארגון פשע גדול מאוד שעשה צרות".

מוקדם יותר אמר כי: "המשטרה תתייחס לארגוני הפשע כמחבלים וארגוני טרור לכל דבר, תגדיר אותם כך ותפעל נגדם בעזרת כל הכלים, כולל מעצרים מנהליים ומעצרי מנע".,
משטרה בחירות נתיבות פשע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד