י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נפגע מחתול וזכה בפיצוי של 108,000 ש"ח

תושב בני ברק רכב על אופנוע ונקלע לתאונה בשל חתול • לאחר מו"מ זכה בפיצוי של 108 אלף שקלים

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון



אברך בן 40, תושב בני ברק, שנתקל בחתול במהלך נסיעתו, נקלע לתאונה וקיבל כפיצוי 108 אלף שקלים.

האיש מ' נסע בשעות הלילה על קטנוע בבני ברק ברחוב השומר וחתול נכנס לנתיב נסיעתו. מ' ניסה להתחמק ממנו, פגע קלות בחתול ואיבד את השליטה על הקטנוע, נפל ונחבל בעיקר בברך.

לאחר התאונה פנה הנפגע בעצמו לחדר מיון בבית החולים "מעייני הישועה" בבני ברק, שם אובחנה חבלה ישירה בברך רגל שמאל, והוחלט לחבוש את הרגל ללא גבס.

לאחר מכן נאלץ מ' להיות במעקב רפואי אצל אורטופד בקופת חולים, לעבור צילומי רנטגן, וסדרה של טיפולי פיזיותרפיה. מ' פנה לאחר התאונה לעו"ד אלי מאור מבני ברק, המתמחה בתחום תביעות בגין רשלנות רפואית, תאונות דרכים ועבודה, שתחילה פנה למוסד לביטוח לאומי, בתביעה להכרה לנכות כללית, ושם שולם למ' סכום פיצוי ראשוני של 21,000 ש"ח.

לאחר מכן ביקש מ' מעו"ד אלי מאור, שייצגו גם מול ה"פול", שביטחה את הקטנוע של מ' במועד התאונה בביטוח מסוג "חובה". חברת הביטוח טענה בתחילה כי הנזק לברך אינו נזק משמעותי, קרי נזק של "מה בכך" שעשוי לחלוף עם השנים, ולפיכך יש לפצות את הנפגע בסכום נמוך יחסית של אלפי שקלים בודדים.

מ' הגיש תביעה לביהמ"ש השלום בפ"ת, בגין נזקי הגוף ולאחר מו"מ ממושך נחתם הסדר פשרה בין הצדדים, לפיו ישולם למ' סכום פיצויים כולל של 108,000 ₪.

יודגש כי המדובר בסכום חריג בגובהו, במיוחד בשים לב לכך שהנפגע חזר לעבודתו כבעבר, וכמו גם בשים לב לסיום המהיר של התביעה במסגרת הליך פשרה.
נפגע עו''ד חתול ברך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד