כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בשורה בנגב: יוקם מרכז מבקרים ענק

ברוח חזון בן גוריון: הממשלה החליטה על הקמת מרכז תיירותי בנגב • העלות: 9 מיליון שקלים

בשורה בנגב: יוקם מרכז מבקרים ענק

בישיבת הממשלה המיוחדת שהתקיימה הבוקר (א') בשדה בוקר, לציון 40 שנה לפטירתו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון, אושרה הצעתו של השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום, להקמת מרכז מבקרים להתיישבות ומורשת בנגב.

מרכז המבקרים יוקם בבית בלומפילד "שער לנגב" בהשקעה כוללת של כ-9 מיליון שקלים בעקבות יוזמה של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, קק"ל ותנועת אור. מרכז המבקרים ישמש כמרכז תיירותי, הסברתי ותדמיתי לנגב ויכלול חלל אחד של כ-200 מ"ר, אשר יוכל להכיל קבוצות של 25-20 מבקרים.

מרכז המבקרים שיוקם, יהווה עוגן תיירותי ויעודד תיירות נכנסת (מקומית וארצית) ותיירות מחו"ל ויסייע במיתוג הנגב ושינוי תדמית הנגב ומיצוב הנגב כאזור אטרקטיבי ומוביל. כמו כן, מרכז המבקרים ינציח את המורשת של הנגב ויכלול תכנים בעלי חשיבות היסטורית ולאומית ויחשוף אותם בפני הציבור הרחב. המרכז החדש שיוקדם, ישמש כמרכז מידע עבור מתעניניים במעבר כמו כמו אנשי קבע שעתידים לעבור להתגורר באזור, סטודנטים, מרצים ובעלי חברות ועסקים אשר יוכלו להגיע למרכז ולקבל מידע נרחב על הנגב בזמן קצר.

השר לפיתוח הנגב והגליל, שר התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים והשר לשיתוף פעולה אזורי, סילבן שלום בירך על ההחלטה ואמר כי "מרכז המבקרים שיקום יהווה כלי מרכזי לחשיפה, הסברה ושינוי תדמית הנגב בהתאם לשינויים הדרמטיים המתרחשים באזור בימים אלו. מרכז המבקרים יהווה שער לנגב ויהיה מוקד משיכה עבור מבקרים מהארץ ומהעולם אשר יוכלו לשמוע במקום אחד, באופן חוויתי על מגוון האפשרויות הרחב בנגב בכל הנוגע לתיירות ולהתיישבות. מדובר בפרויקט נוסף שהמשרד לפיתוח הנגב והגליל מוביל, אשר יתרום להאצת הפיתוח התיירותי-כלכלי ויעודד התיישבות באזור".
נגב מרכז תיירות הקמה סילבן שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד