כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"ליצמן עשה מעשה שמעולם לא עשו לי"

בלעדי: ח"כ אביגדור ליברמן, כמעט שר החוץ, נפגש עם האדמו"ר מפרמישאלן והתבקש על-ידו לא לקחת אישית את אי-תמיכת גור במועמדותו של משה ליאון לראשות עיריית ירושלים • ליברמן לא התרצה והשיב לאדמו"ר: "כל חיי בפוליטיקה לא עשו לי דבר כזה. ליצמן חשב שאצא חייב בדין והרשה לעצמו לזלזל בי" • האם כעת תבוא הנקמה? • כל הפרטים

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

חזרתו של יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לזירה הפוליטית הביאה בסוף השבוע הקודם לגל של טורים ופרשנויות באשר למרויחים ולמפסידים מזכייתו פה אחד במשפטו.

היום (א'), במהלך ישיבת הממשלה, אושרה מועמדותו לתפקיד שר חוץ, התפקיד ממנו פרש לרגל הגשת כתב אישום כנגדו, ואשר אליו ישוב מחר (ב') כמנצח וכגיבור לאחר שיושבע לתפקיד בעת כינוס המליאה.

על מפסיד אחד הסכימו כמעט כולם, פה אחד: ח"כ יעקב ליצמן, מי שלא תמך במועמדותו של משה ליאון לראשות עיריית ירושלים.

מקורביו של ליצמן ניסו להמעיט בערכו של מושג הנקמה, שתבוא, או שלא, מצידו של איווט, לשעבר חברו הטוב של ליצמן.

ימים אחדים לאחר הזיכוי מתבררת עדות מעניינת בנושא.

כזכור, מיד לאחר זכייתו הגיע ליברמן למעונו של האדמו"ר מפרמישלאן כדי להודות לו על ברכותיו הרבות ותפילותיו להצלחתו. מתברר כי במהלך השבועות שקדמו למשפטו ביקר ליברמן פעמים רבות בבית האדמו"ר ואת זכייתו תלה בברכות הרבות שקיבל ממנו.

מעדות העולה מהשיחה האישית שהייתה שם בחדר עולה כי האדמו"ר ניסה לבקש מאיווט שלא לקחת אישית את מעשהו של ליצמן, שכן מדובר בפוליטיקה בלבד. אלא שליברמן התעקש. "כל חיי בפוליטיקה לא עשו לי דבר כזה", אמר, כשהוא מתייחס כפי הנראה לדברים ששב וסיפר עליהם ולפיהם ניתנה הבטחה מפורשת של ליצמן לו, וכן למשה ליאון אישית, באשר לתמיכה במועמדות האחרון.

"מן הסתם ליצמן חשב שאצא חייב בדין, לכן הרשה לעצמו לזלזל בי", הוסיף ליברמן.

ולכל המקווים כי סולחה תירשם בין שני האישים, מומלץ לקרוא היטב את מילותיו של איווט, האיש שהכריז שוב ושוב כי אצלו 'מילה זו מילה'.

האם הנקמה תהיה מיידית, או שתוגש קרה ובחלוף הזמן? - רק ימים יגידו. אבל היא בוא תבוא, שלא יהיה לאיש ספק.

מלשכתו של ליברמן לא נמסר אישור לסיפור.
ליצמן גור אביגדור ליברמן נקמה האדמור מפרמישלאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד