כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אייכלר תוקף: הליכוד משתף פעולה עם מפגן שנאה

ועדת הפנים תתכנס לדיון אודות הבחירות בבית שמש • אייכלר: פעילי ליכוד מקומיים משתמשים בח"כים למפגן שנאה נגד החרדים

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

הבוקר (ב), לקראת הדיון בוועדת הפנים בראשות ח"כ מירי רגב על תוצאות הבחירות בבית שמש, תקף ח"כ ישראל איכלר את פעילי מרכז הליכוד בבית שמש, "המשתמשים בחכי"ם שנתמכו על ידם ברשימת הליכוד והופכים את ועדת הפנים של הכנסת לזירת תעמולה נגד החרדים, לפני הבחירות ולאחריהן".

איכלר אמר את הדברים "בעקבות הדיונים התכופים בועדת הפנים בשירות פעילי הליכוד בכלל ובבית שמש בפרט".

לדבריו, "בצל הידיעות והפרסומים על משפחות הפשע שהיו מעורבות בבחירות המקומיות, בערים אחרות, מתכנסת ועדת הפנים של הכנסת דווקא על העיר בית שמש. בשום מקום בארץ אין דרישה לבחירות חוזרות. פעילי הליכוד בבית שמש, המקורבים לנתניהו, מפעילים לחצים כבדים על חכ"י הליכוד והשרים, לבטל את הבחירות בעיר".

"עוד לפני הבחירות גוייסו חכי"ם מן הליכוד על ידי פעילי שכונות בבית שמש להתייצב למערכה הגזענית שהם מנהלים נגד החרדים הבאים לגור בעיר. חלק מן החכי"ם אף השתתפו בהפגנות השנאה נגד החרדים בבית שמש לפני הבחירות ולאחריהן. הגדילה לעשות ח"כ רגב מן הליכוד שקיימה דיונים יזומים בועדת הפנים, הממונה על טוהר הבחירות בכל רחבי הארץ, רק על העיר בית שמש. זאת עוד לפני שהתברר כי משפחות הפשע היו מעורבות בתמיכה אקטיבית ברבים מן המפלגות בארץ".

אייכלר מחה בפני יו"ר הכנסת, על כי ימים ספרים לפני הבחירות כונסה ועדת הפנים בעלילות דברים של הליכוד ויש עתיד לפיהם "אלפי חרדים נרשמו כתושבי בית שמש למרות שאינם גרים שם". בדיון העלו פעילי הליכוד ויש עתיד סיפורי עלילה על מאות חרדים שנרשמו לכתובת אחת ועל חמשת אלפי חרדים שאינם גרים בעיר שנרשמו בתוך חדשיים.

בעצם הדיון התברר על ידי פקידי משרד הפנים שהביאו דפים ממחשב משרד הפנים, מהם עלה שלא היה ולא נברא. לא היתה שום עליה של מספר המהגרים לעיר בשנה שלפני הבחירות, יותר מבשנים קודמות. היועץ המשפטי של הועדה שאל מדוע לא יגישו תלונות למשטרה? ענו אנשי הליכוד שהמשטרה דורשת הוכחות ומסמכים. כאילו ועדת הפנים יכולה להאשים ולהסית המונים, בלי מסמכים והוכחות.

למרות מסקנות הועדה שלא היה שום רישום המוני לבית שמש, דרשה היו"ר מן המשטרה להקפיד על בית שמש במיוחד ביום הבחירות.

מיד לאחר הבחירות, השתתפה יו"ר הועדה ח"כ רגב וחכי"ם נוספים בליכוד בהפגנות השנאה נגד החרדים בבית שמש. גם שרי הליכוד וראש הממשלה נתניהו דיברו על חלוקת בית שמש לשתי ערים נפרדות. ח"כ אייכלר השיב להצעות החלוקה כי לפני שמחלקים את בית שמש, יש לחלק את יפו מתל אביב ואת צפון תל אביב מדרום תל אביב. את ירושלים יש לחלק לשלשה ערים, ערבית, ציונית וחרדית. רק אחר כך יש לחלק את בית שמש ואחריה את כל ערי הארץ לפי עדות ומיגזרים.

היום שוב זומנה ועדת הפנים לדיון אודות "הזיופים בבית שמש". אין שום סעיף לדון על ערים אחרות, שאין בהם חרדים. מכל דיוני ועדת הפנים באותו היום רק הדיון על בית שמש ישודר בשידור חי בערוץ הכנסת.

החכי"ם החרדים מוחים נגד הפיכת ועדת הפנים לזירת מלחמה של פעילי מרכז הליכוד בבית שמש נגד הציבור החרדי, על ידי קיום דיונים רשמיים בשבוע הבחירות נגד החרדים ודיון נוסף לאחר הבחירות.
בית שמש הליכוד ישראל אייכלר תוקף הבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד