כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אביו של סרבן הגט נאלץ להתפטר מ'ארטסקרול'

הרב יוסף וייס הסביר במכתב התפטרותו כי אינו מעוניין לגרום נזק ל'ארטסקרול' • פרסם מכתב התומך בבנו

אברהם מאיר וייס. צילום ארכיון
אברהם מאיר וייס. צילום ארכיון

הרב יוסף וייס, אביו של מעכב הגט אברהם מאיר וייס מלונג איילנד, שיגר אתמול (ב) לראשי ארגון 'ארטסקרול' שבו עבד במשך שנים - מכתב התפטרות.

כזכור, לפני כשבוע התראיינה פרודתו של אברהם מאיר וייס לעיתון 'ניו יורק טיימס', וגוללה את סיפורה האישי וסירובו המתמשך של בעלה להעניק לה גט. גיטל דודלסון סיפרה על המאבק שהיא מנהלת מזה שלוש שנים כדי להשתחרר מכבלי עגינותה, וכי מיד לאחר לידת בנה עזבה את הבית לאחר שהרגישה שהגיעו מים עד נפש.

בראיון טענה גיטל כי מאז שעזבה מסרב בעלה להעניק לה גט, וכתנאי למתן הגט הוא דורש סכומי עתק. מעל גבי העיתון היא פנתה לבעלה ובקשה ממנו לשחרר אותה למען בנם היחיד.

עוד בנושא:
סערה בניו-יורק: נכד הגר"מ פיינשטיין - סרבן גט

כצפוי, הראיון יצר רעש תקשורתי עצום, וכלי התקשורת החרדיים בארה"ב דיווחו על הפרשייה בהרחבה. במקביל, גבר הלחץ על המשפחה המיוחסת [סרבן הגט הינו נין של הגאון רבי משה פיינשטיין, נכדו של רבי ראובן פיינשטיין. י.ב.].

אביו של סרבן הגט יצא להגנת בנו, ופרסם מכתב הגנה בו הוא מאשים את האישה בשקרים ובאי דיוקים וטוען כי ההיפך הוא הנכון, וכי בנו הוא בעצם הקורבן בפרשה. אלא שמכתב ההגנה של האב הלהיט עוד יותר את האווירה, ובעקבותיו נאלץ האב להתפטר מעבודתו, תוך שהוא מגולל במכתב הפיטורין בקצרה את הפרשה ומסביר כי פיטוריו נועדו למנוע נזק מ'ארטסקרול'.
גט ארטסקרול סרבן מכתב התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד