י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרוש חנך את התפקיד: קריספל הגיע לברך

סימן מעודד בדרך לקואליציה עירונית מאוחדת? • קריספל הגיע לברך את ראש העיר החדש של אלעד • ומה הבטיח פרוש?

צילום: בועז לב-ארי
צילום: בועז לב-ארי

שלושה שבועות לאחר שהסתיימה מערכת הבחירות הסוערת בעיר אלעד, נכנס הבוקר (ג) ראש העיר הנבחר, ישראל פרוש, ללשכתו ולתפקידו החדש.

במהלך השבועות האחרונים עשה פרוש כל מאמץ כדי לנסות ולאחות את הקרעים בעיר, בעיקר בין הספרדים לאשכנזים, כשעיקר המאמץ מופנה לכיוון כינונה של קואליציה שתכלול בתוכה גם את ש"ס. עד כה לא נשאו מאמצים אלו פירות, אבל נראה כי במהלך היממה האחרונה חלה התקרבות מסוימת בין הצדדים.

בסביבתו של יו"ר ש"ס בעיר, צוריאל קריספל, מדגישים כי אין להם שום כוונה לטרפד כינון קואליציה, וכי מטרתם לעבוד ביחד ולהצעיד את העיר קדימה. יחד עם זה, שני הצדדים מסרבים לפרט מהן הדרישות ומה הם הדברים עליהם יוכל פרוש להסכים. "כדי להצליח במשא ומתן יש לערוך אותו בחשאיות", אמר גורם בכיר המעורה בפרטי ההליך המתנהל מאחורי הקלעים.

סימן מעודד ניתן לראות בכך שהבוקר, לטקס החניכה בלשכה, הגיעו גם קריספל, ועמו נציג התימנים ברק צברי.

כן השתתפו האב המאושר, ח"כ מאיר פרוש, (חבר הוועדה לשויון בנטל, שהגיע רק לאחר בירור עם יו"ר הוועדה לשויון בנטל איילת שקד ואמירתה כי הדיון היום אינו קריטי), בני משפחה, ראש העיר היוצא, יצחק עידן, עסקנים ואישי ציבור מהעיר.

לאחר שתיית לחיים, פתח ראש העיר את הטקס וברך את המשתתפים. הוא בישר למשתתפים כי בשעת קיום הטקס נערכה פגישה בין צוותי המו"מ מטעמו ומטעם סיעת ש"ס, כאשר השאיפה של כולם היא להגיע להסכמות ולקואליציה רחבה מקיר לקיר.

"אני רוצה לומר כאן לכל הנוכחים", אמר, "לא נבחרנו על ידי הנציגים אלא על ידי הציבור. נבחרנו לשרת אותו וכך גם נעשה בעזרת השם בחמש השנים הקרובות. אפעל כדי להגביר את האחדות בעיר ובעירייה, נעשה את כל הפעולות כדי ליצור קואליציה רחבה מקיר לקיר, וכפי שאמרתי עוד לפני הבחירות, אני רואה בש"ס את השותפה הקואליציונית הבכירה".

המשתתפים השונים נשאו נאומים ודברי ברכה, אך לכל ברור כי רגע לאחר שהושקו כוסות הלחיים מתחיל הפרויקט האמיתי: הצעדת העיר אלעד לפסים של הצלחה, מה שלא ממש אירע במהלך השנים הקודמות.
אלעד ישראל פרוש קריספל משא ומתן אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד