י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"כל העלים בריאים, ל'חסלט' העלים הכי נקיים"

חברת 'עלי קטיף – חסלט' חשפה את אסטרטגיית המיתוג מחדש שלה במסיבת עיתונאים שנערכה בסוף השבוע • אינפורמטיבי

"כל העלים בריאים, ל'חסלט' העלים הכי נקיים"

צמיחה ממותגת: במסיבת עיתונאים שערכה חברת חסלט בסוף השבוע, נחשף המיתוג החדש של החברה. חסלט, החברה החלוצה והמובילה בתחום ירקות העלים הנקיים, הודיעה כי היא יוצאת במהלך אסטרטגי רחב ומקיף של מיתוג מחדש. מהלך המיתוג יכלול את כל המחלקות של החברה, החל מהייצור, בתי האריזה ועד השיווק כולל שדרת הניהול של החברה.

חברת חסלט שהוקמה לפני כ-25 שנים, פיתחה במשך השנים שיטות גידול חדשניות וייחודיות למניעם חדירת מזיקים ותולעים, כל זאת בליווי גופי כשרות מובילים, לצד מעבדות המפקחות בצורה הדוקה על אי המצאותם של חומרי הדברה.

למהלך, נכנסה חברת 'עלי קטיף – חסלט', לאחר שאובחן הצורך ביצירת בידול מובחן ומשמעותי של מוצרי החברה, ממוצרי המתחרים. השפה התקשורתית החדשה של מותג חסלט תבטא את ערכי חסלט שהם: איכות המוצרים, הבדיקות הקפדניות, הטכנולוגיה המתקדמת, לצד כשרות מהודרת ללא פשרות.
השקת הלוגו החדש של מותג 'עלי קטיף – חסלט', תשדר מעבר ממותג שמרני למותג עדכני, חדשני ורענן. לצד הלוגו החדש, חשפה חברת חסלט את הסלוגן שילווה מעתה את החברה שישדר את המסר לפיו, ירקות העלים של חסלט הם העלים הכי נקיים בשוק. הסלוגן החדש יהיה: הטעם הנקי של הטבע.

החל מעתה, מוצרי חסלט ישווקו באריזות חדשות, הנושאות את הלוגו החדש של 'עלי קטיף –חסלט' והסלוגן. עיצוב השקיות מתחבר גם הוא לשפת המותג, והן משלבות מוטיב של שמים כאלמנט המסמל נקיות, רעננות וטבעיות. לכל אחת מ-3 סדרות המוצרים של חסלט יתווסף צבע נוסף שישתנה מסדרה לסדרה.

במסיבת העיתונאים אמר מנכ"ל חסלט אליעזר ברט: "אנחנו גאים שהראשוניות שלנו, והאיכות שלנו התקבעו כל כך, עד שכל חסה שטופה וללא חרקים, מכונה בציבור "חסה גוש קטיף"- "חסלט". חשוב לנו לבדל את המוצרים שלנו ולהראות שגם במוצרים עם כשרות מאוד גבוהה, אנחנו מצליחים לתת גם איכות מוקפדת לא פחות, ונקיות ברמה המקסימלית. בע"ה נמשיך להוביל את שוק הירקות הנקי, הטרי והחתוך לשביעות רצון הצרכנים".



































אינפורמטיבי חסלט ירקות מסיבה לוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד