כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

פפנהיים וסלונים הותקפו בבית כנסת: "שייגעץ"

סיקריק תקף את גבריאל פפנהיים והעיף השטריימל מראשו • בשבת בבוקר נזרק הסיקריק מרחמסטריווקא כשתקף את סלונים

הרב גבריאל פפנהיים
הרב גבריאל פפנהיים



אחרי המתקפה הראשונה שספג בשבת לפני שבועיים הרב גבריאל פפנהיים, מראשי עמותת 'גבעת ירושלים' לשעבר, הבונה במתחם גולבנציץ' בבית שמש, הוא חזר השבוע שוב להתפלל בבית המדרש של סאטמר ברחוב יואל בירושלים - והותקף שוב.

אחד מהנוכחים משחזר את שהתרחש בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "הוא התיישב במושב אחורי של בית הכנסת. באמצע חזרת הש"ץ של תפלת מנחה בערב שבת, ניגש אליו אברך (בנו של אחד המשפיעים בציבור החרדי), התנפל עליו - והעיף את השטריימל שלו.

"היו מי שניסו למנוע מבעד האברך לצעוק, בהם מנהל מוסדות סאטמר הרב אפרים שטרן. אבל כעבור מספר דקות התחילו רוב מתפללי בית המדרש לצעוק לעברו קריאות גנאי: 'שייגעץ'. במשך 10 דקות לא היה ניתן להמשיך להתפלל, פפנהיים עצמו המשיך לשבת, ואחד מראשי הקהילה התיישב לידו בכדי להרגיע את הרוחות, שאכן נרגעו זמנית - אך לאחר התפילה הוא זכה לקריאות גנאי עד לביתו".

בשבת בבוקר, בעיצומה של קריאת התורה בבית המדרש הגדול של חסידות רחמסטריווקא בשכונת גוש 80 בירושלים, הגיע אותו אברך שצעק בליל שבת על הרב פפנהיים, התקרב לבימה וצעק לעברו של הרב אברהם סלונים - אף הוא חבר העמותה הבונה במתחם גולבנציץ' בבית שמש.

הצעקות היו בנוכחתו של האדמו"ר מרחמסטריווקא, עד שכמה מהתפללים אחזו באברך והשליכו אותו אל מחוץ לבית הכנסת.
גבריאל פפנהיים העדה החרדית גולבנציץ אברהם סלונים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד