כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ערבים תקפו רועה צאן - שנעצר באשמת ...תקיפה

משטרת חלם: רועה צאן יהודי התלונן על תקיפה - ונעצר • עורך דינו מגיב עם שחרורו: "התנהגות מפלה של המשטרה"

ערבים תקפו רועה צאן - שנעצר באשמת ...תקיפה

לפני יותר משבועיים הותקף רועה צאן בשם נתן דגני, תושב הישוב ישוב הדעת שבגוש שילה, על ידי מספר ערבים, בעת שרעה את הצאן בשטחיו - כפי היתר של החטיבה להתיישבות לרעיית צאן.

נתן פנה למשטרה שהתפנתה לטפל בתלונתו רק לאחר יומיים. הצוות המשטרתי ירד יחד עם נתן אל זירת התקיפה, כאשר תוך כדי הגשת התלונה בשטח זיהה נתן את אחד התוקפים. הכוח המשטרתי שהגיע למקום עצר את התוקף הערבי, ולאחר מספר ימים הוא שוחרר.

במהלך שבוע שעבר זומן נתן לחקירה, וביום חמישי האחרון הגיע מיוזמתו לתחנת בנימין לחקירה, לתדהמתו הוא נחקר ונעצר ל-24 שעות, לא פחות ולא יותר על תקיפת הערבי התוקף... מסתבר שאותו תוקף ערבי טען שנתן הוא זה שתקף אותו, המשטרה בחרה לאמץ מיד את גרסתו של התוקף הערבי והוא נעצר עד אתמול (א).

לדברי מכריו: "ישנה תחושה קשה כי מהיום ואילך אין טעם יותר להתלונן לרשויות החוק במקרי תקיפה של ערבים כלפי יהודים. בשל השיטה החדשה שהופכת את המותקף לתוקף, המאומצת על ידי המשטרה ובית המשפט. חבל שבית המשפט נגרר לדמגוגיה שהמשטרה יוצרת בשטח".

בתגובה למעצר אמר עורך הדין קידר: "על אף ההתראות והתכתובות שקדמו למעצרו של דגני, ממשיכה המשטרה בהתנהלותה המפלה כלפי יהודים וזלזול בחקירת חשוד עם מגבלות. החלטת בית המשפט מדברת בעד עצמה ומוכיחה את תלונת הסרק השקרית של הערבים שניסו להפוך את הקערה על פיה. אנו נבקש למצות את התהליך עד להוכחת חפותו המלאה של נתן".
דגני רועה צאן תקיפה ערבים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד