כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

קמפייין החרדקים חוזר: כתובות נאצה וקללות

במטה החרדי בליכוד נזעקו להגנת חייל חרדי שספג כתובות נאצה וזלזול ממפקדיו • הפוליטיקאים החרדים התעלמו

חיילים חרדים. צילום: בועז בן ארי
חיילים חרדים. צילום: בועז בן ארי

חייל חרדי אב למשפחה, גילה לפני כשבועיים מול ביתו כתובות גרפיטי בגנות החרדקים. החייל נבהל ופנה למפקדיו כדי לבקש את עזרתם. בין השאר ביקש להתחשב בו ולאפשר לו להסתובב בלי מדים בשכונה, ובנוסף, חיפש פיתרון שירגיע את אשתו, שהחלה לחשוש לגורל ילדיהם הלומדים בת"ת השכונתי.

המפקדים הגיבו בזלזול לפניה, והיא לא הניבה פירות. גם פניותיו לגורמים פוליטיים חרדים שונים לא עזרו, והללו לא גילו עניין מיוחד בסיפורו.

עקב כך, פנה החייל למטה החרדי בליכוד, שפנו לסגן שר הביטחון דני דנון, שהבהיר כי הוא רואה את הדברים בחומרה. בהמשך פנו גם לשר הביטחון עצמו, וסוכם עמם כי יגישו פניה מסודרת ואז יהיה טיפול נוקב בתופעה.

יעקב וידר, יו"ר המטה ומי שחתום על המכתב, אומר ל'בחדרי חרדים': "אנחנו חושבים שזו הזדמנות נאותה להציף את הבעיה הכואבת של פגיעה חוזרת ונשנית מצד גורמי שוליים קיצוניים בחיילים חרדים. אלימות היא בלתי נסבלת בשום צורה, ובוודאי כלפי חיילים המחרפים את נפשם להגנת הכלל. הגיע הזמן ששלטונות הצבא יתייחסו ברצינות לצרכי החייל החרדי".

"מגיעות אלינו פניות רבות בנושאים העוסקים בחיילים חרדים, הגיע הזמן שגם במערכת הפוליטית יהיה מי שייצג את החייל החרדי", מסכם וידר.
ליכוד שר הביטחון חייל צה''ל חרד''ק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד