כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

המשטרה מבקשת ביידיש: מי מזהה את החצאית

משטרת מונסי במרדף אחר אישה שרצחה את תינוקה • מה הקשר לחצאית? • ומדוע מבקשת המשטרה סיוע מהציבור החרדי?

המשטרה מבקשת ביידיש: מי מזהה את החצאית



משטרת מחוז רוקלנד פירסמה אתמול (ב) מודעות בשפת היידיש, בהן היא מבקשת את עזרת הציבור החרדי, בחיפושים אחר אם לא יהודיה שרצחה תינוק בן יומו - והניחה אותו בשקית ניילון בפח אשפה מקומי.

התינוק, בעל מראה ספרדי ובמשקל 3.5 ק"ג, התגלה בפח אשפה ציבורי ברחוב 55 North Myrtle בספרינג וואלי שבמונסי, כשלצידו חצאית ומגבת מוכתמים.

לדברי חוקר המשטרה פיטר קלאוזן, התווית שהייתה על החצאית שייכת לחצאית הנמכרת בכ-400 דולר בשתי חנויות חרדיות: 'אס אנד דבליו' הנמצאת בבעלות חרדית, ובחנות בגדים בקריית יואל.

חוקרי המשטרה סבורים, כי הצעירה שהרגה את תינוקה היא עוזרת בית, המועסקת בבתים חרדיים במונסי. "אנחנו משערים שבעלת הבית החרדית נתנה לעוזרת הגויה את החצאית, כדי שתלבש אותה בזמן העבודה בבית, זה מה שנהוג כאן בבתים החרדיים. לכן החלטנו לפרסם מודעות באידיש עם תמונת החצאית, כדי שהתושבים החרדיים יוכלו לזהות את הבגד ולהוביל אותנו אל הרוצחת.

"אנחנו מאמינים שהרוצחת אולי אפילו כבר חזרה לעבודתה בבית החרדי מבלי להגיד דבר. ייתכן מאוד שהרוצחת אף הסתירה את הריונה ממעסיקיה החרדים בעזרת חצאית רחבה וחולצה רחבה, אני עובד כבר 33 שנה בתפקיד של חוקר, ועדיין לא נתקלתי בדבר כזה".

החוקר הבטיח פרס של 2500 דולר למי שיביא ללכידת האם הרוצחת.

המודעה שפירסמה המשטרה:



משטרה מונסי תינוק אידיש חצאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד