כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אנשי המסיון פשטו על הדרום

ארגון של יהודים-משיחיים, מפעיל בימים אלה קמפיין אגרסיבי ומיסיונרי בכל רחבי הדרום • יד לאחים מפעיל צוותי תגובה

משמרת נגד המיסיון
משמרת נגד המיסיון

בימים אלו מתחולל קמפיין על ידי גופי מיסיון משיחיים, בכל אזור הדרום.

בבאר שבע, באופקים, בירוחם ובשורה של צמתים בכל רחבי הדרום, עומדים המיסיונרים עם שלטי חוצות גדולים ומסרים מיסיונריים מובהקים. וכן הינם מפעילים מערך טלמרקטינג שבמסגרתו מוצע לאנשים לקבל ספרים חינם אודות אותו האיש.

על היקף הפריסה המיסיונרית בכל רחבי הדרום מעידה גם העובדה שמדי יום ביומו מתקבלות במוקד הטלפוני של יד לאחים, עשרות פניות של יהודים מכל חוגי הקשת. בפיהם של יהודים אלו עדויות על משמרות מיסיונריות בצמתים מרכזיים.

בבאר שבע, בירת הנגב פשטו המיסיונרים על רחוב רגר, הרחוב הראשי בעיר ועל הצמתים המרכזיים בו, התחנה המרכזית, הכניסה לאזור התעשייה, קניון 'ביג', המדרחוב, אזור בית המשפט, מתחם האוניברסיטה, בית החולים סורוקה ובשוק העירוני. בכל אחד מהמוקדים הללו הקימו המיסיונרים דוכנים עם שלטי ענק וחילקו לעוברים ולשבים חומר מיסיונרי.

פעילי יד לאחים קידמו את פני המיסיונרים בכל מקום שבו הם מופיעים, בצוותים המעוררים את דעת הקהל ומבהירים את מטרתם המדויקת של המיסיונרים.

ביום חמישי האחרון, זמן קצר לאחר שהמיסיונרים הקימו דוכן בשוק בבאר שבע, הופיעו במקום פעילי יד לאחים וגרמו לתסיסה ציבורית נגדם. לנוכח המהומה שנוצרה, ביקשה המשטרה מהמיסיונרים לקפל את הדוכן ולעזוב את המקום. גם מתוככי המכללה האקדמית סולקו המיסיונרים על ידי אנשי הביטחון.

המיסיונרים פרסמו במסגרת הקמפיין הנוכחי מודעות הטפה בעיתונות המקומית והארצית. כך, למשל, פורסמו על כך מודעות בעיתונים 'כלכליסט', 'ידיעות נגב' ועוד.

יד לאחים פרסם במקביל מודעות אזהרה במקומונים, המזהירות את הציבור מפני הולכת השולל של המיסיונרים. יד לאחים אף הצליחו לגרום לכך שאחד המקומונים סירב לפרסם מודעה של המיסיונרים.

זמן קצר לאחר מכן, כתבו המיסיונרים באחד הפרסומים הפנימיים שלהם, בדאגה: "יד לאחים מנסים למנוע את המשך הפרסומים שלנו בעיתונות".

את הפעילות בדרום מטעם יד לאחים מרכז הר"ר בנימין וולקן. "בכל מקום שאליו אנחנו מגיעים, תוך דקות אחדות קולט הציבור הרחב במי מדובר וכולם נרתמים לעזור לנו", מעיד וולקן. כך למשל, שלט ענק שהוצב ברחוב הראשי, רחוב יצחק רגר, סולק ספונטנית על ידי התושבים.











מיסיון הטפה דרום נוצרים משיחיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד