י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תדהמה באלעד: מי צותת ללשכת ראש העיר?

מכשירי ציתות, כולל מצלמה זעירה ומיקרופון, נחשפו בלשכת ישראל פרוש • "חשדנו אך לא חשבנו שנמצא. היינו בהלם"

ישראל פרוש בלשכתו. צילום: בועז לב ארי
ישראל פרוש בלשכתו. צילום: בועז לב ארי

אנשי ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, חשפו היום (ג') מכשירי צפייה, ציתות והאזנה, בלשכת ראש העיר.

עדיין לא ברור מתי הותקנו המערכות, על ידי מי, ולאן הם שידרו את המידע. אך מה שברור הוא שחומרים שנדונו בתוך הלשכה, דלפו החוצה לגורמים אלמוניים.

חבר מועצת העיר שי נתן אמר ל'בחדרי חרדים' כי בעקבות מידע שדלף, הזמינו אנשי לשכת ראש העיר אנשי מקצוע, ואלה גילו מצלמה זעירה ומיקרופון שהושתלו בלשכה.

"אני לא יודע כמה זמן זה היה שם, ועל ידי מי הושתל. כשעלה החשד הזמינו אנשי מקצוע כדי לצאת ידי חובה, ולא חשבנו שאכן נמצא. כשמצאנו היינו כולנו בהלם".

בלשכת ראש העיר הרב ישראל פרוש אישרו את הפרטים, ומסרו בתגובה: "אכן לאחר שעלה חשד על הימצאות מכשירי ציתות והאזנה, התבצעו בדיקות של אנשי מקצוע שהוזמנו לבקשת ראש העיר. אכן נמצאו מכשירי האזנה ושידור בלשכת ראש העיר. בשעות אלו נבדקות אפשרויות הפעולה יחד עם המשטרה. בשלב זה גם נבדק משך הזמן שבו המכשירים פעלו.

"מיותר לציין כי ראש העיר רואה בחומרה רבה מעשה שכזה. ראש העיר הגיע לשם עקירת התנהלות זו בדיוק, שליוותה את העיר בשנים האחרונות. אלעד עוברת לניהול תקין, אחראי, חוקי והוגן".

משיחה של 'בחדרי חרדים', עם יצחק שמר מפקד משטרת אלעד שנכנס בימים אלו לתפקידו, הוא אומר: "לא מוכר לנו הסיפור, במידה ותוגש תלונה בעניין, היא תטופל".
ציתות האזנה אלעד ישראל פרוש עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד