ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

המשטרה תשמור על התושבים בשכונה המנותקת

עם ראשית האכלוס בשכונת רמת בית שמש ג': התושבים המבודדים חוששים מהפועלים והשב"חים הבונים בשכונה החדשה

גרינברג ומונטג עם מפקד תחנת משטרת בית שמש
גרינברג ומונטג עם מפקד תחנת משטרת בית שמש

בפגישה שהתקיימה ביום שני השבוע בלשכת מפקד תחנת משטרת בית שמש, סוכם על הערכות המשטרה להגביר את הבטיחות בשכונת רמת בית שמש ג' עם ראשית האכלוס, וזאת בשל החשש מאזורי הבניה מרובי הפועלים והשב"חים השוהים בשכונה החדשה.

הפגישה, אותה יזם סגן ראש העיר שמואל גרינברג, והשתתף גם חבר העירייה ויו"ר ועדת תכנון ובניה משה מונטג, נערכה בעקבות חשש של משפחות שרכשו את ביתם בשכונה החדשה, כי הימצאות מאות משפחות בתוך אזור בניה מרובה פועלים, עלול להוביל לגניבות והשחתת רכוש, כפי שכבר התרחש במקומות שהיו במצב דומה של ראשית אכלוס בתוך אזור בניה.

מ"מ מפקד תחנת משטרת בית שמש, רפ"ק שלומי בכר, זימן לפגישה גם את קצין המבצעים וקצין המודיעין של תחנת בית שמש.

גרינברג ציין בפתח הפגישה, כי לכל שכונה יש את קצב האכלוס שלה, אבל שכונת רמת בית שמש ג' מתאפיינת בכך שהיא מנותקת משכונות אחרות, ולכן הצורך להגביר את הסיורים המשטרתיים בשכונה הוא צורך קיומי. לדבריו נדרשתגם פעילות מודיעינית או בדיקת אשרות הכניסה של פועלי הבניין שעובדים בשכונה.

יו"ר ועדת תכנון ובניה משה מונטג פרש בפני המשתתפים את מפת השכונה החדשה, והציג את תוכניות האכלוס של השכונה, לפי התקדמות הבנייה בכל פרויקט ופרויקט. במסגרת הדיון גם נתן סקירה על השכונות הנוספות שמסביב, כמו רמב"ש ד', שכונת המשקפיים ושכונת M3.

מפקד תחנת המשטרה סיכם על סיור שיערך בשכונה החדשה, יחד עם נציגי הציבור, בכדי ללמוד מקרוב את פני הדברים, כיצד ואיך ניתן להגביר את הבטיחות בשכונה. הוא גם העלה הצעה לגדור את הפרויקטים שטרם הגיעו לכלל אכלוס, ולתחום את הפועלים בתוך אזור מוגדר.

מפקד המשטרה הביע גם את נכונותו לערוך מפגש משותף עם כל הקבלנים שבונים ברמב"ש ג', בכדי לקבוע אתם הסכמות בעניין עובדי הבניין אותם הם מעסיקים.

בסיום הפגישה סוכם כי המשטרה תקצה ניידות סיור לשכונה החדשה, ותחל כבר עתה להגביר את הסיורים בשכונה, ובכך להגביר את הבטחון האישי של תושבי השכונה והבאים בשעריה.
בית שמש משטרה איכלוס פועלי בניין שכונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד