י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האברך שנפל מסולם - הלך לעולמו

אבל בבית שמש • לאחר שהרופאים נאבקו שעות ארוכות על חייו - הלך לעולמו האברך אלתר משה יעקב קויפמאן ז"ל, בן 40, שנפצע אמש באורח קשה לאחר שנפל מסולם • הותיר אחריו אשה ואחד עשר ילדים יתומים • בנו בכורו צפוי להיכנס לחופה בחודש הבא • הלוויתו תתקיים מחר • תושבים: "איש של חסד שרץ לסייע לכל - אין מי שלא הכיר אותו"

הרב אלתר משה יעקב  קויפמאן ז"ל.
הרב אלתר משה יעקב קויפמאן ז"ל.



טרגדיה קשה בבית שמש: הלך לעולמו הערב (רביעי) האברך הרב אלתר משה יעקב קויפמאן ז"ל, שנפצע אמש באורח קשה לאחר שנפל מסולם.

האברך, בן 40, נפל מסולם בגובה של כחמישה מטרים, ואיבד את הכרתו. הוא פונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם, שם עבר בדיקת CT ואובחן כסובל מדימום פנימי בראש. הוא הוכנס לחדר ניתוח, והרופאים נאבקו על חייו. אך כאמור, הערב נפטר.

עזריאל וייס, כונן 'צוות הצלה', שטיפל באירוע יחד עם צוות נט"ן של מד"א סיפר: "מדובר באדם שביצע עבודה כשהוא על סולם. מסיבה לא ברורה הוא נפל ונפצע".

עוד בנושא:
האברך שנפל במצב קשה • בנו עומד להיכנס לחופה
פועל חרדי נפל מגובה בבית שמש • מצבו קשה מאוד

המנוח ז"ל מחסידי דושינסקיא נולד בירושלים בי"ב תמוז תשל"ג לאביו הרה"ח רבי אליעזר קויפמאן המשמש כגבאי בית המדרש של חסידי טשעקווא ברחוב יונה בירושלים, ולאמו מרת הענא בלומא.

הותיר אחריו את רעייתו בתו של הרה"ח רבי חיים יהושע דושינסקי, ואחד עשר ילדים. ביום ה' בשבט בנו בכורו הבחור יוסף קויפמן צפוי להיכנס תחת החופה. הוא שהה בארה"ב והוא הוזעק הבוקר להגיע לאור מצבו של אביו והוא צפוי לנחות בישראל בשעה 6:00 בבוקר ולשמוע על הבשורה הקשה.

המנוח היה איש שכל כולו חסד ועזרה לזולת, מתנדב הצלה, ומתנדב בארגון החסד 'עזרת אחים' של הרב אברהם קאפ,

שימש כגבאי בית הכנסת לתורה ולתפילה בבית שמש, ודאג למאור שבת כשר בשכונה.

"מדובר בכלבויניק של חסד" סיפר מאיר, מתושבי השכונה, "הוא איש שכל יומו מתנהל סביב חסד, ללא כל תמורה. רץ לסייע לכל אדם, אם בעבודות חשמל, שיחרור מעליות, פריצת דלתות, כל אחד יודע שהוא הכתובת".

רק בערב שבת האחרון סיים לבנות את בית המדרש החדש קהל יטב לב של חסידות סאטמאר ברחוב אהל יהושע בבית שמש, והתמסר בכל מאודו למען שיפוצו של בית המדרש

הלוויתו תתקיים מחר (ה') בשעה 10:00 בבוקר מביתו ברחוב שפת אמת 25 בבית שמש דרך בית המדרש לתורה ולתפילה ברחוב חזון איש 29 בעיר, לבית הלוויות שמגר ומשם להר המנוחות שם יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.



המנוח ז"ל, בבית המדרש סאטמאר




בית שמש אברך נפילה בית חולים טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד