י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מנכ"ל ש"ס: "לא מרגיש שהודחתי - קודמתי"

נתי לסרי, מנכ"ל ש"ס, מונה ליו"ר הסניף בירושלים: "אחרי שכיהנתי מאז 2010 כמנכ"ל ש"ס, אני רואה בתפקיד החדש תעודה למצוינות"

לסרי עם ניר ברקת
לסרי עם ניר ברקת

הידיעה על הזזתו של נתי לסרי, מנכ"ל ש"ס, למשבצת המקומית כיו"ר הסניף בירושלים, גררה שמועות לפיהן מדובר בהדחה שלו מתפקיד המנכ"לות.

בשיחה איתו הוא נשמע רגוע לחלוטין. ניתן לומר אפילו שמח. "זה נחשב לקידום", הוא אומר. ובלי כל קשר, מדגיש כי נכון לעכשיו, באופן טכני, הוא עדיין מנכ"ל ש"ס. איש לא הודיע לו אחרת.

"אם יהיה שינוי, אברך על כך, כמנכ"ל אני מצפה שעובדים יתיישרו לפי הוראות מנהלם. יו"ר ש"ס אריה דרעי הוא שיקבל את ההחלטות, אני אזרום איתן בשמחה", דברי לסרי.

לסרי מוסיף: "כבר לפני הבחירות היו יעדים שלשם רצה אריה דרעי להגיע, בתור חזון לעיר. וכנראה שהוא מבין שמי שיעשה זאת באופן הטוב ביותר הוא מי שהוא בחר בו לתפקיד. אחרי שכיהנתי מאז 2010 כמנכ"ל ש"ס, אני רואה בתפקיד החדש תעודה למצוינות".

למען האמת, הוא אומר בגילוי לב, בירושלים אני יכול לתרום הרבה יותר. "יש אתגרים רבים בירושלים ואנחנו רוצים ליישם אותם. אני לא מחפש להיאחז בקרנות המזבח, באמת מאמין שבקטע של ירושלים אוכל לעזור הרבה יותר".

עוד בנושא:
מנכ"ל ש"ס עוזב את תפקידו • יחליף את שמחיוף

מוקדם יותר פורסם כי לסרי, שמונה כמנכ"ל בתקופתו של אלי ישי, ימונה ליו"ר הסיעה בירושלים. כמנכ"ל המפלגה, כך מסתמן, ימונה חיים ביטון.

עד אתה שימש אלי שמחיוף כיו"ר הסיעה הירושלמית, אולם בש"ס הדגישו כי לא מדובר בהדחתו. לדברי גורמים, הוא כיהן כיו"ר התנועה בירושלים ולא כיו"ר הסיעה. את תיק החינוך העירוני, אותו השיגה ש"ס במשא ומתן עם ברקת, יקבל צביקה כהן, מספר 2 ברשימה.
ירושלים נתי לסרי מנכל שס אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד