ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מסתמן: הליכוד וישראל ביתנו יישארו יחד

חברי ישראל ביתנו יכריעו בשבוע הבא אם להמשיך את האיחוד עם הליכוד •

ליברמן ונתניהןץ צילום: פלאש 90
ליברמן ונתניהןץ צילום: פלאש 90

סגנית שר הפנים, חברת הכנסת פאינה קירשנבאום מישראל ביתנו, התארחה היום (ה) ב'מועדון האקטואליה' של בית הדיור המוגן 'אחוזת בית הכרם', והתייחסה בדבריה להמשך הברית עם הליכוד.

בתשובה לשאלתו של מנחה האירוע, העיתונאי אליהו בן-און, על גורל הברית המשותפת עם הליכוד, אמרה סגנית השר כי הצעות חברי מפלגתה יעלו להצבעה בשבוע הבא, כאשר מנגד "גם הליכוד יכנס את הוועידה שלו בתחילת דצמבר ושם תתקבל החלטה שלהם. יתכן מאוד שהמרכז שלנו יחליט לחכות להחלטת מרכז הליכוד".

"בזמן הקרוב ייפול הפור ואז נדע אם הברית בין 'ישראל ביתנו' ו'הליכוד' תימשך במסגרת הנוכחית - כן או לא", הדגישה.

יחד עם זאת, מסתמן כי הברית תימשך ושתי המפלגות יישארו יחד.

סגנית השר, המכהנת גם כמזכ"לית המפלגה, התייחסה לעובדה שבמפלגתה לא מתקיים פריימריז. "גם במפא"י לא היה פריימריז", אמרה וציינה כי ברוב המפלגות כבר אין פריימריז.

עוד נשאלה לגבי דעיכתו של הקול הרוסי כמוסד פוליטי, אשר כבר אינו מצביע לפי המוצא: "הם לא מקשה אחת, ולעולם הם לא יצביעו ביחד. כמו כל ציבור, גם בציבור דוברי הרוסית יש התפלגות לשמאל ולימין. נכון שזה ציבור יותר ימני, אנחנו מעריכים שבין 3-5 מנדטים של דוברי רוסית נמצאים במפלגות השמאל".

"עדיין רוב הציבור דובר הרוסית בהחלט מצביע ימין. למרות שזה מתפלג בין הליכוד, ישראל-ביתנו ומפלגות אחרות, כך שהקול הרוסי אף פעם לא היה כמקשה אחת".
ישראל ביתנו פאינה רוסים איחוד ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד