י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

כתובות נאצה רוססו הלילה באלעד: "היטלר צדק"

כתובות נאצה, לצד צלבי קרס, רוססו באמפי-פארק באלעד • ראש העיר פרוש: נציב מצלמות • קריספל: לדאוג לנוער הנושר

כתובת הנאצה וצלב הקרס
כתובת הנאצה וצלב הקרס

כתובות נאצה מחרידות, לצד צלבי קרס, רוססו הלילה באמפי-פארק בעיר אלעד.

מפקד משטרת אלעד שיגר אל המקום ניידת עם חוקרי זיהוי פלילי, והמשטרה פתחה בחקירה מי עומד מאחורי ריסוס כתובות הנאצה.

מלשכת ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, נמסר: "ראש העיר קיבל את הדברים בזעזוע וגינה את המעשה החמור. הוא הנחה את צוות משרדו להגיש לו בהקדם תוכנית לפריסת מצלמות אבטחה בשטחים הציבוריים בעיר, כדי להשיב את תחושת הבטחון האישי ולמנוע הישנות מקרים דומים".

תגובת יו"ר האופזיציה באלעד צוריאל קריספל: "כמו כולם ראיתי את תמונות הגרפיטי המחרידות והמזעזעות שצריכות להדאיג כל אחד ואחד מאיתנו. הפעמונים מצלצלים בעוז ומתריעים בפנינו וצריכים לעורר כל איש אחראי בעיר.

"ללא ספק מדובר במעשה משובה של בני נוער מתוסכלים, הממלאים כל פינה בעיר ונמצאים ללא מסגרת וללא תעסוקה. אני קורא לראש העיר הנבחר למהר לעשות מעשה ולבנות מסגרות מתאימות במיידי ולדאוג שהתקציבים המתאימים המסתובבים במחלקות העיריה מידי שנה כאבן שאין לה הופכין יועברו מיידית לטיפול בנוער הנושר ויגיעו ליעדם הנכון והראוי וימנעו מאתנו נזק שיותר מאשר זועק לעזרה אמיתית ולא לטאטוא של הבעייה מתחת לשטיח.

"זו המציאות העגומה בעיר וצריך להתמודד איתה בצורה מקצועית, אחראית, ועניינית. הם פה. חיים איתנו והם יישארו כאן אם נרצה או לא. ונזכור אלו בנינו, ולכן יפה שעה אחת קודם. בואו ונשנס מותניים יחד לטפל בהם ולהעלותם על דרך המלך, וידיי וידיי חבריי לדרך מושטות לעשייה ולשיתוף פעולה מלא ואינטנסיבי".
אלעד כתובות נאצה צלבי קרס משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד