י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מלחמה בכוס מיץ: הכשר חדש בפיקוח הסיקריקים

פרסום ראשון: כחלק ממאבקם של קיצוני ה'סיקריקים' בהנהגת 'העדה החרדית' נפתחה מערכת כשרות חדשה תחת השם 'איחוד היראים' • הרבנים שהתייצבו מאחוריהם: מפלג האדמו"ר מהרז"ל מסאטמר • עד כה הופק מיץ ענבים, שכבר נמכר בבתים פרטיים בירושלים ובבית שמש • ומה התחולל בשבת בשולחנו של רב קרית הרמ"א בבית שמש?

מיץ הענבים החדש
מיץ הענבים החדש



מלחמת הסיקריקים הקיצונים ב'עדה החרדית', ובעיקר בראב"ד הגר"מ שטרנבוך - עולה שלב, והפעם: הקמת מערכת כשרות יריבה שתתמודד נגד הבד"ץ המיתולוגי.

נקדים ונאמר כי ככל הנראה עדיין אין כאן תחרות של ממש לגוף הגדול והמבוסס של בד"ץ העדה, אך כל זאת לא מונע מהסיקריקים להקים בד"ץ - עקב אי שביעות רצונם מהעדה החרדית.

על פי מידע בלעדי שהגיע ל'בחדרי חרדים', שניים מהקיצוניים בבית שמש פתחו בשבוע האחרון ליין חדש של מיץ ענבים בהשגחת 'רבני איחוד היראים בארץ הקודש'.

מדובר ביקב הפועל במושב יסודות, ואת הפרשת התרומות ומעשרות ערך הרב משה זאב זארגר - הנמנה על פלג סאטמאר מהרז"ל, כך גם שני רבנים נוספים שעומדים מאחורי הכשרות החדשה.

מיץ הענבים החדש כבר נמכר בבתים פרטיים בירושלים ובית שמש.

בשבת האחרונה אף העלה מישהו את המיץ ענבים החדש על שולחנו של הגאון רבי יהושע רוזנברגר, רב קרית הרמ"א בבית שמש וחבר בד"ץ העדה, אך אנשיו הבינו שמדובר בצעד אחד יותר מידי, ובסופו של דבר סולק הבקבוק מעל השולחן לא לפני שהספיק לחולל מהומה בבית המדרש.
העדה החרדית בית שמש סיקיריקים עדת יראים מיץ ענבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד