כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

'המרעיבה' מתלוננת: "מכפישים אותי בלי לדעת כלום"

ה'אמא המרעיבה' חתמה על עסקת טיעון, אבל בפרקליטות טוענים להפרת התנאים ודורשים שנה מאסר • צפו בראיון

'המרעיבה' מתלוננת: "מכפישים אותי בלי לדעת כלום"

"שכל אחד יעשה חשבון נפש, אם הוא היה רוצה שזה יקרה לילדים שלו". פרשת 'האם המרעיבה' עלתה לכותרות לפני כארבע וחצי שנים, עת הואשמה אמא מירושלים בהתעללות בבנה ובהרעבתו. כעת טוענת הפרקליטות שהאמא הפרה את תנאי עסקת הטיעון שנחתמה איתה, ותובעת לשלוח אותה לשנת מאסר בפועל. האמא, שגם כך טוענת שחייה נהרסו בעקבות הפרשה, לא מבינה מה רוצים ממנה.

צפו:


"הייתי אמא טובה כל השנים, אני אמא טובה, ואהיה אמא טובה. בעבר, בהווה ובעתיד. הכפישו את שמי בלי לדעת כלום", היא אומרת בראיון לחדשות 10. "מכפישים את שמי ואני לא יכולה לצאת לרחוב. אם אני יוצאת לרחוב אומרים 'אמא מרעיבה, אמא מרעיבה'".

נציגת הפרקליטות טענה היום (ב) כי למדינה לא ידוע מה מצבו של הילד שבמוקד הפרשה, וכי הוא לא קיבל טיפול מאז חתימת הסדר הטיעון. בנוסף, טוענים בפרקליטות כי האם ממשיכה לראות את עצמה כקורבן ומתנערת מאחריות לבנה. "עמדת הפרקליטות הפתיעה אותנו, ונראה שהם עושים הכל כדי להתחמק מהסדר הטיעון שנחתם", אומר פרקליטה, עו"ד טל גבאי, ושותפו עו"ד יהודה פריד מוסיף: "היא עמדה בתנאים הבלתי אנושיים שהוטלו עליה. הפרקליטות לא עומדת בהתחייבות שלה". בעוד שלושה שבועות יצטרך לבחור השופט אמנון כהן למי להאמין.
וידאו אמא התעללות מרעיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד