כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ה'מזל טוב' המכוער ששלח נתן אשל ליחימוביץ

בעבר נקלע נתן אשל למבוכה כאשר שלח בטעות מייל לשלי יחימוביץ • הפעם הבהיר: אני מברך 'ברוך שפטרנו' ולא בטעות

נתן אשל. צילום: ארכיון
נתן אשל. צילום: ארכיון

שוב עימות בין יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, שלי יחימוביץ' לבין נתן אשל, ראש לשכתו המודח של ראש הממשלה נתניהו. הערב (ב') פרסמה יחימוביץ' דברי שמחה לאיד שכתב לה אשל.

יחימוביץ' הציגה מייל ששלח לה אשל בעקבות הפסדה בפריימריז העבודה לח"כ יצחק בוז'י הרצוג, ובו כתב: "ברוך שפטרנו ומזל טוב. לא נשלח בטעות. נתן אשל".

"מאז הפריימריס אני מקבלת מכם מאות מיילים ותגובות של תמיכה, הזדהות, ועצב, והתחייבות להמשיך וללכת בדרך, וזה מאוד מרגש ומחזק", כתבה יחימוביץ'. "בצד המיילים שלכם, יש כמובן גילויי שמחה לאיד מצד אושיות כמו רני רהב, אלון חסן ועוד. אשתף אתכם באחד".

הרקע למשלוח לדברים הינו עוד מימי הדחתו של נתן אשל מלשכת נתניהו בהסכמה עם נציב שירות המדינה וזאת כדי שלא יפתחו נגדו הליכים נגדו.

אך אשל שלח בטעות ליחימוביץ מייל שהיה מיועד ליועצת המשפטית שלו, ובו שאל לעצתה אם יוכל להיענות לבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולנהל עבורו את המו"מ הקוליציוני לאחר הבחירות.

היא הזכירה כי "את מייל ההתייעצות השערורייתי שלו (שכאמור נחת אצלי בטעות) פרסמתי רק אחרי הבחירות לכנסת. לא לפניהן – כדי שזה לא ישמש "חומר קמפיין".

בסוף צרפה יחימוביץ' את המייל שקבלה מאשל אתמול, בעקבות המפלה בפריימריז. "מה אומר לכם, יש לי כמה אויבים שאני די גאה בכך שהם אויביי".
כנסת בחירות העבודה שלי יחימוביץ נתן אשל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד