י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'ואלימר אינטרנשיונל' זכתה במכרז במתחם שנלר

חברת הבנייה הבינלאומית תבנה 400 יחידות דיור במקום • נציג היזמים: "הזדמנות להביא לציבור סטנדרט גבוה ומקצועי שלה" • אינפורמטיבי

מתחם שנלר. צילום: יעקב נחומי
מתחם שנלר. צילום: יעקב נחומי



חברת הבנייה הבינלאומית ואלימר אינטרנשיונל זכתה במכרז להקמת בנייני מגורים באחת מעתודות הבניה האחרונות והיוקרתיות במרכז ירושלים - במתחם שנלר.

מתחם שנלר משתרע על שטח של כ-80 דונם וממוקם בלב ההוויה התוססת של ירושלים בין שכונת גאולה הותיקה לרחוב ירמיהו, קרוב לכל מרכזי הציבור החרדי: בתי מדרש וחצרות חסידיות גדולות לצד מרכזי קניות עורקי תחבורה, והווי חרדי שוקק חיים. עם זאת התוכניות לשימור ההיסטוריה של המקום תיכנון הבנייה המוקפד, השטחים הירוקים הנרחבים והעובדה שאין כבישים בכל המתחם הופכות אותו לאי שלו ומטופח, המציע איכות חיים ברמה שאין דומה לה בשכונות ירושלים. השילוב של כל אלו לצד בנייה יוקרתית בסטנדרט גבוה הופכות את המקום לפנינת חמד נדירה בעיר הקודש.

חברת ואלימר אינטרנשיונל, שזכתה במכרז לבניית 400 יחידות דיור יוקרתיות במקום, היא חברה בינלאומית בעלת ותק רב בהקמת פרויקטים המשלבים איכות חיים לצד נוחות והתאמה לצרכים הספציפיים של הרוכשים. בעלי החברה המתגוררים בשיקגו הם יזמי נדל"ן ותיקים בקנה מידה עולמי. בירושלים מסיימת החברה לבנות בעזרת ה' את פרויקט גני רוממה העומד בימים אלו ממש לפני אכלוס. אחד הפרויקטים הראשונים בשכונה המתפתחת שהציב רף חדש בכל הנוגע למקצוענות וחווית מגורים מושלמת.

את הפרויקטים של החברה מלווים בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם בארץ: משרד עורכי הדין יגאל ארנון ושות' ואהוד תייר - ניהול והנדסה.

ההצעה אותה הגישה חברת ואלימר אינטרנשיונל, שזכתה במכרז, תאפשר לרוכשים ליהנות מדירת חלומות במרכז ירושלים, מאיכות חיים ברמה אחרת לגמרי מכל מה שהכירו קודם לכן, ובמחיר ריאלי. לדברי החברה גודל יחידת דיור ממוצעת בפרויקט החדש הוא כ- 120 מ"ר. ההצעה שזכתה במכרז הינה בעלות של 850,000 ₪ ליחידה. לפי הצעה זו עלות מ"ר לקרקע בפרויקט היא כ- 7,000 ש"ח, מחיר מעולה בהתחשב בנתונים הגבוהים של המקום.

תהליך פינוי המקום המוערך בתקופה של כשלוש שנים יאפשר תכנון מוקפד ומפורט של הפרויקט שיתן דגש על סטנדרט בנייה גבוה, מרחב ופיתוח סביבתי שאין בנמצא בשכונות ירושלים.

נציג היזמים בארץ, עו"ד חגי שמואלי ממשרד יגאל ארנון: "אנו שמחים ומברכים על זכיית החברה במכרז. זוהי הזדמנות עבור החברה להביא לציבור את הסטנדרט הגבוה והמקצועי שלה במיקום שהוא פנינה פסטורלית בעלת ערך היסטורי בלב ירושלים. לחברה ניסיון רב בייזום ובניהול פרויקטים דומים בארץ ובחו"ל, שנחלו הצלחה רבה, וגב חזק המעניק לרוכשים ביטחון ושקט נפשי בזמן שבין חתימת החוזה לכניסתם לדירה."

אהוד תייר מנהל ובעלי חברת אהוד תייר ניהול והנדסה: "חברת אהוד תייר ליוותה כבר את השלבים ההתחלתיים המקדימים את הבנייה במתחם בשנת 2005, בהוצאת תב"ע למנהל. מדובר בתב"ע מאד מיוחדת שהושקעו בה מיטב המאמצים והמוחות כדי למקסם את הפוטנציאל ההיסטורי והאסטרטגי הגלומים במקום. מעבודתנו המשותפת עם חברת ואלימר אינטרנשיונל אין לי ספק כי רוכשי הדירות במקום ייהנו מפרויקט מוקפד ומטופח ומאיכות חיים גבוהה מאד".
שנלר בניה זכייה חברה אינפורמטיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד