י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הוארך מעצר החשודים בדריסת גבאי בית הכנסת

שני צעירים חשודים בתאונת 'פגע וברח' בה נהרג מאיר סולומון ז"ל, שהיה בדרכו להתפלל בבית הכנסת 'מגן דוד'

צילום אילוסטרציה: אהרן אביטל - חדשות 24
צילום אילוסטרציה: אהרן אביטל - חדשות 24

אתמול (ב) לפנות בוקר אירעה תאונת פגע וברח בראשון לציון: מאיר סולומון בן ה-83 שיצא מביתו לעבר בית הכנסת 'מגן דוד' להתפלל שחרית, נפגע מרכב חולף ברחוב מורדי הגטאות בשכונת שיכון מזרח, ונפצע אנושות. עובדי עירייה שחלפו במקום דיווחו על קשיש מוטל בצד הדרך, וצוותי מד"א הוזעקו לטפל בפצוע.

לאחר פעילות מאומצת, שוטרי אגף התנועה הארצית, החוקרת את נסיבות התאונה, הצליחו לתפוס את הנהג בן ה-17 ומעורב נוסף, החשודים בביצוע תאונת ה'פגע וברח'.

בית המשפט האריך מעצרם לצורכי חקירה עד ליום חמישי, ה- 28.11.13.

עוד בנושא:
בדרך לתפילה: קשיש נדרס - ונשאר למות על הכביש

מחקירה ראשונית של אגף התנועה משטרת מרחב שפלה בראשות בראשות רפ"ק רועי שפר, עולה כי סולומון ז"ל חצה את הכביש כנראה במעבר חצייה כשהיה בדרכו לבית הכנסת. לפי הערכת בוחני אגף התנועה, הרכב הפוגע נסע במהירות, לא הבחין באיש, פגע בו בעוצמה והטיח אותו למרחק רב.

ניר הנדלר, פרמדיק מד"א שהגיע עם צוות נט"ן למקום, סיפר: "ראינו על הכביש גבר מבוגר חסר הכרה ללא נשימה ודופק הסובל מפגיעה רב־מערכתית. לצערנו, בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

סעידה סולומון, אלמנת המנוח, אמרה ל'ישראל היום' כי "לא מגיע לו מוות כזה, מדובר באדם צנוע, אבא וסבא טוב שלא עשה רע לאף אחד. כל בוקר הוא קם והולך לבית כנסת, והנה, 10 מטרים מהבית מישהו שבטח נהג כמו מטורף פשוט הרג אותו".

שופטת בית המשפט השלום בראשל"צ הוציאה צו איסור פרסום על פרטי החשודים והממצאים.
הרוג גבאי מגן דוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד