י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האזינו: חובות הלבבות בסגנון ה'היפ הופ'

הזמר והאברך אוהד משיח מציג את 'כח הבחירה' - טקסטים מוסריים בסגנון ה'היפ הופ' • להאזנה

האזינו: חובות הלבבות בסגנון ה'היפ הופ'



"היפ-הופ חסידי", שילוב שהיה עד כה כמעט בלתי אפשרי, הפך מתחילת השבוע לבשורה.

אוהד משיח (28) הוא אברך צעיר, בוגר ישיבת 'אור דוד' בבני ברק, שלצד לימודים ועבודה הוא חתום על "כח הבחירה" בסגנון היפ-הופ.

"בגיל 14 כבר שחיתי היטב במוזיקה הזאת", הוא אומר, "דקלמתי שירים בלי סוף. בשונה משאר השירים המדברים על עניינים רכים ונחמדים, אני התחברתי יותר דווקא לצלילים אלו, אני בעד ל'חתוך עניינים' ולהטיח את האמת שלי ב'פנים'", מסביר משיח. שלוש שנים מאוחר יותר החל לכתוב שירי מחתרת בעצמו ואף ולהקליט אותם.



הטקסטים שלו תורניים, מתייחסים ליחסי אמת בחברות, מוחה נגד אמירת שקרים בין חברים, ומתבטא באופן אמיץ נגד הממסד. "מאז שאני בישיבה, הקפדתי על סדר 'מוסר'. כשסיימתי ללמוד את ספר 'חובת הלבבות', הציפו אותי כ"כ הרבה רגשות, וממש אכזב אותי שלא הרבה אנשים מכירים את בעל חובת הלבבות. הנחתי, שבדרך ההיפ הופ אוכל להנגיש את התכנים שלו לכלל הציבור".

את המוזיקה שלו הוא שר באולפן, בהופעות מול קהל אבל לא בחתונות ושמחות: "אני מביא תוכן חיובי וטוב לצעירים שמאזינים למוזיקה בסגנון הזה, אם כבר, אז לפחות שיקשיבו למילים טובות".

בחול המועד הופיע על בימת הזמר החסידי בחברון, למרות שהצלילים היו חדשים לציבור, התלהבות האלפים שהאזינו לו ברחבת מערכת המכפלה – הייתה רבה. "רבים מבעלי התשובה שכבר מכירים את סגנון ה'היפ הופ' החמיאו לי על השירים", מגלה משיח.
היפ הופ זמר מוזיקה חובות הלבבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד